Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettoff-topic
Läst 317 ggr
Petersen
0

Mot stranden!

Kan snart inte vänta längre, snart är det jul och jag vill ju till stranden nuuu! Provar även tipset jag fick på min fråga i min "före & efter" modellbild, där jag ville ha bort ikonen uppe i högra hörnet.

Klicka här för lite större bild 

Jenya
0

Gud vilken gullig bild :D riktigt fin :)

Petersen
0

Sermanpå, det funkar ju :)

Tack & bock till alla som tipsade.

IngelaS
0

Härlig bild petersen, man längtar till sommaren :)

pyrst
0

Hej vilken fin bild! Ar ny har, och tycker ocksa att detta med en ikon ar lite omstandigt. Hur postade du bilden direkt?

amand
0

#0 Vad menar du med "snart är det jul och jag vill ju till stranden nuuu"?Räcka ut tungan

Petersen
0

Pyrst tack för kommentaren & välkommen hit, jag är själv "rookie" här och trivs redan som fisken även om tiden inte alltid räcker till för denhär typen av "avkoppling" :)

Och hur jag löste det med ikonen finner du i IngelS tips i min andra post: HÄR

amanda_b jag menar att tiden går så himla lååångsamt innan det blir aktuellt med strandliv och att säga att det snart är jul är mer för att för att snabba på..lixom :)

pyrst
0

Hej igen! Forsokte ga till lanken du la upp men fick till svar att jag maste logga in… ar redan inloggad sa det blev valdigt konstigt. Finns det inlagg med ytterligare en medlemsniva?

Petersen
0

Pyrst, nej det finns bara en sorts medlemsnivå, vad jag vet iaf?

Men här är klippet från den tråden jag menar:

"finns ingen annan metod tyvärr, inte som jag vet om i alla fall, men samtidigt som du klistrar in din bild kan du ta bort den du laddat upp om du ändå lagt en länk till en större version.

Mvh Ingela"

Lycka till.

IngelaS
0

#7 jo, det finns två forumgrupper som endast är öppna för sajtens medlemmar, varav den ena heter WIP och inlägget ifråga ligger i den. Du kan läsa reglerna här: http://bildredigering.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=fc88436c-c817-401c-ba6d-5286175e1d2d

Jag ska kolla om du är medlem i så fall ger jag dig access, är du det inte så kan du lägga sajten som din favorit så får du automatiskt tillgång till alla forumgrupper.

Mvh Ingela

GunnarE
0

Kollade precis och pyrst är inte medlem ännu, men blir kanske?Glad