My friend Mr. Squirrel
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja det är svårt att låta bli ibland. Att göra barnbilder är både roligt och inspirerande emellanåt när man är tom på andra idéer.
Det är kul att jobba med en bild där man inte behöver tänka på att vara realistisk. I sagornas värld är ju allt tillåtet :)
Alla stockbilder kommer från Dreamstime förutom bakgrunden som är köpt av Studio Girls

Helt otroligt som vanligt, du är så otroligt duktog Cindy =) Hade varit roligt om du kunde göra någon liknande bild av ett marsvin =P
Tack Misarn.
Ja det kanske jag gör någon gång, det vet man aldrig :)
Wow…. Nu fick jag lite inspiration att göra en barnbok. Sagornas värld är superbra, man behöver inte oroa sig alls, bara låta fantasin spela!
Den här är grym! Cindy är nu min idol!
Go Cindy, go Cindy!
Många Goa Kramar
Annisangel
#3 Tack så jättemycket!! :)
Ja visst är det skoj med barnbilder? Det är bara att köra på!!! Sätt fart och börja med din barnbok :)
Snyggt :)
Fast jag saknar lite att inte blickarna möts mer.. ingen av dem ser ut att titta på den andre..
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Guud vad härlig bild! Man kan alltid hoppas att man blir en tiondel så duktig som du! haha ;)
Har själv beställt hem en ritplatta (har läst att du jobbar rätt mycket med din) så det ska bli jätte spännande 
#5 Jo men det tycker jag. Flickan tittar på nosen som hon vill ge en puss. Och nog tycker jag att ekorren tittar på henne. 
#6 Jo det stämmer. Jag använder alltid min ritplatta när jag gör bilder. Det är så mycket lättare att jobba med en penna. Det känns ju mer naturligt, samt att man kan finslipa bättre :)
Roligt att du beställt en ritplatta. I början innan du blir van vid den kan det kännas lite konstigt. Men du kommer snabbt in i det och då förstår du att du gjort en bra investering 
#7 okej vad kul att höra! kommer nog sitta en hel del med den så hoppas jag lär mig snabbt. :)