Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettphotoshop-avancerad
Läst 666 ggr
Mettemark
0

Hjälp med bildredigering!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en bild på en tjej och det är en trekantig skugga vid hennes näsa som jag inte lyckas få bort i photoshop och jag undrar om det är någon som vet hur jag ska göra, eller om det är någon som kan hjälpa mig redigera bort den?

Väldigt tacksam för hjälp! :)

Mettemark
0

Jag går på en folkhögskola och vi ska ha en utställning om två veckor, jag behöver verkligen hjälp! Finns det någon som vet hur man får bort skuggor i Photoshop?

Cindy-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag är inte bra på att plocka bort skuggor. När jag målar på en bild så är det lättare.

Jag försökte med kurvor men det blev inte bra, så jag klonade bort skuggan. Och jag är urusel på kloning.

Men det här var det bästa jag kunde åstadkomma lite snabbt. Hoppas någon annan kommer in med ett hjälpande bidrag också som jag är övertygad om blir bättre än detta.

Mettemark
0

oj! jag har också suttit och klonat och jag är verkligen urusel på det, inte direkt min starka sida i photoshop, du lyckades ju riktigt bra. Tror du att du vill göra ett till försök om jag skickar originalfilen till dig? :)

Cindy-
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jodå visst kan jag göra det. Jag skickar dig ett meddelande med min epostadress.

Cindy-
0

Jag har mailat dig, men inte fått något svar. Du skickade mail till mig men glömde bifoga bilden…

Kanske har du löst det på egen hand  :)