Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettönskemål-om-artiklar-och-tips
Läst 407 ggr
mayalainen
2007-04-11 11:18
0

Pach tool

Jag skulle vilja veta mer om hur Pach Tool fungera och få lite bra tips.

Mvh Mayalainen

IngelaS
2007-04-11 11:24
0

Bra intiativ! Glad

Jag hade tänkt att vi skulle starta upp en slags "kunskapstråd" om verktygen i photoshop, ska försöka hinna med det under kvällen.

Om det är någon som vill börja så får ni gärna göra det, jag har ganska mycket omkring mig idag.

Döp inlägget i så fall till verktygets namn tex. Lagningspensel-Kunskapstråd (jag vill ha svenska namnet), bifoga en bild på verktyget ifråga och sen skriver alla det dom kan och eventuella tips om verktyget ifråga.

Lägg inlägget under "Tutorials, tips & tricks"

Mvh Ingela

Petersen
2007-04-11 12:46
0

Hade man kunnat öppna kategorin "Tutorials, tips & tricks" och därefter sortera inläggen så hade det ju varit knallbra att hålla alla verktygstipsens rubriker konsekventa, typ: "Verktygspaletten - Pensel" "Verktygspaletten - Beskär" osv. Annars är risken att det snart drunknar ihop med allt annat.

Bara en tanke, forumet växer ju för varje vecka :)
(Kanske bara för tidig gryning och jag svamlar)

IngelaS
2007-04-11 13:05
0

håller med dig, det skulle vara bra med lite förbättringar. Det går att söka inlägg med hjälp av sökfunktionen högst upp till vänster dock.

Jag vet att det kommer uppdateringar snart men vet inte riktigt vad dom kommer innehålla. Större bilder och upplösningar vet jag att dom tagit till sig men som sagt, jag vet inte vad som uppdateras i nästa version.

Jag framför alla era åsikter för ansvariga i alla fall så får vi se vad som händer, man får hålla i åtanke att en uppdatering/förändring måste gagna alla sajter inom iFokus nätverk eftersom förändringar görs centralt och inte bara till en sajt.

Mvh Ingela

Petersen
2007-04-11 14:56
0

Låter super.

Men att kunna sortera ut alfabetiskt / öppna upp bara en viss kategori tror jag alla ifokus-forumen kommer kunna använda sig utav. *hoppas*