Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etiketttidskrifter-referenslitteratur
Läst 298 ggr
Mackan1000
0

Några kommentarer ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vet inte riktigt om dom här bilderna hör hemma här men kan nån ge mej några kommentarar på dom ?  Räcka ut tungan

Mackan1000
0

en till..

Mackan1000
0

och en till

Banio
0

Svårt att kommentera när de dels är så inbördes olika, dels att man inte vet vad du vill uppnå. Jag tycker att du gjort fina arbeten vad jag kan bedöma så här spontant. I #2 tycker jag att originalet är "bättre" än den manipulerade bilden, men som sagt, det beror ju på vad du vill uppnå. Beskriv gärna lite mera vad du tänkt med bilderna så är det lättare att bedöma.

pyrst
0

Hej svejs! Gillar oxa orginalet battre i # 2. I nummer #1 gillar jag bild nr 2. Ogat forstar jag inte.

Mackan1000
0

syftet me alla dom här var bara i stortsätt o modifiera bilderna och se vad ja kunde åstakomma i photoshop och jag ville bara ha lite kommentarer va folk tyckte.
Mjo jag håller egentligen med att på#2 så ser hon lite bättre ut än innan ja gjorde hennes hud lite ljusare men eftersom ja tog bort ett ärr hon hade vi läppen så vart resultatet att de bara såg konstigt ut med resten av bilden … så då passade ja på o göra så me hela ansiktet…. och syftet me ögat….. äsch ja ville bara göra en cool bild =P

Mackan1000
0

*putt*