Hjalp mig med ram!
Jag tror den är snyggast som den är, motivet är starkt nog.
Men om du tvunget ska "rama" den, så kanske nått enkelt för att inte ta ut budskapet som bilden redan förmedlar så pass bra.
Kanske såhär:

Jag håller också på en enkel ram, den var snygg petersen :)
pyrst, titta under tutorials & tips, där finns en övning för en sådan här enkel ram. Först gör du den tunna vita och sedan den svarta breda
Mvh Ingela
Jag körde bara "Canvas 2 pxl vit" samt en "Canvas 100 pxl svart" sen croppade jag bort ändarna. Klart på 5 sek
Jag tror även den skulle fungera "tvärtom", dvs du byter den smala vita linjen mot en svart och sen den svarta mot en -inte vit- men något i stil med nån av de gråa tonerna som återfinns i vägens kulörer.
Kulörvalet beror givetvis på bakgrunden den kommer hängas mot.
PS: Tycker fortfarande den är vackrast utan ram överhuvudtaget. Och hej, vilken jäddrans härlig bild, det glömde jag säga fast jag sitter hela tiden och tycker det 

GunnarE. Precis så ska den hängas, dvs din "ram" därbakom "ser" jag som en tapet eller färg på vägg som alstret hängs upp mot.
En "bred" spot med fokus på "kjolen" sen är det hela klart!
Tjusigt så det gör ont!

TACK - sa ska den naturligtvis vara! Behovde bara 'se' det sjalv! Ah va glad jag blir over att ha hittat hit - helt makalost att ha direkt tillgang till sadan kunskap och feedback!