Man lär sig aldrig !
Idag var första dagen som jag tyckte att det på den här sidan av Dalälven var dags att begå premiären.
Så, efter att ha små-mekat en del, torkat av ensamblen och smörjt lite här och var, hoppade man med ett raskt skutt upp på den nu snart 20 år gamla tramp-velocipeden för att ge sig iväg på årets första cykeltur.
Och vad händer? Jo, Fåglum-syndromet slår till lika hårt som det gör varje års premiäråk! Man trampar iväg som om f-n själv skulle vara bakom. Euforiskt entusiastiskt lägger man iväg som om det skulle gälla inspelningen av en två-hjulig variant av "Fast and Furious".
Och fort och furiöst går det - nå'n kolimeter sådär. Sedan inträffar akut mjölksyreförgiftning och det är plötsligt inte alls lika roligt längre… Total-färdig orkar man alltså inte cykla tillbaka hem igen, utan får lite skämmigt knuffa tillbaka eländet till utgångspunkten. Allt till ett ackomanjemang av en egen andhämtning som skulle göra vilken XXX-filmsproducent lyrisk.
Och vad har det här med Fotoshop att göra då?
Tja, så långt jag vet absolut ingenting. Nackdelen är bara att nu måste jag ta igen mig minst en halvtimme innan jag kan Fotoshoppa igen … vojne-vojne..

haha :)
kunde inte låta bli att skratta! fick en så skön bild framför mig!!

Kan man måla mjöksyra i Photoshop tro?
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Prova "Utmattningspenseln" … 
Jag kan inte sluta skratta, du skriver så man tillomed kan känna temperaturen i luften.
Lysande detaljerat och precis lika roligt för oss att läsa som det var jobbigt för dig att acceptera din totalt värdelösa "vår-kondition". Jag vet, jag upplever exakt samma fenomen varje vår när det ska till att hojjas till kontoret efter en lång vinter i en varm & go bil