Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettfotomanipulation
Läst 2003 ggr
Cindy-
0

En fondtapet!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag gjort en fondtapet till mitt barnbarn. Hon älskar Amrisar och har en egen som heter Java.

Det här med fondväggar är otroligt snyggt och roligt. Här är ett ställe där man kan köpa färdiga eller skicka in sin egen bild. Tillbaka får du färdiga tapetrullar Skrattande

Photowall

Alla stockbilder är från Dreamstime, utan själva bakgrunden som är köpt av Loire Davison

Moa-16
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hur söt som hellst :) Vill också ha en egen tapet, kan dock tänka mig att det är vääääldigt dyrt!

[alezan]
0

Så himlans cool, tack för tipset :)

Cindy-
0

Tack Moa

Ja den här tapeten ska vara 2 meter bred och 2,40 meter hög. Och priset på det blev nästan 1500 kr.

Visst är det mycket pengar. Men om man jämför vad det kostar att beställa en canvas av en egen bild så tycker jag ändå att 1500 kr för en så stor bild är helt okey.

Allt är fraktfritt och tapetklister medföljer. Det är 1-2 dagars leverans, så man får tapeten fort. Tapetvåderna är numrerade för lättare uppsättning.

Så jag tycker nog att det är rätt okey :)

Cindy-
0

#2 Ja det är en cool grej faktiskt :)

[Maine]
0

Det var otroligt snyggt! Förvånad

Cindy-
0

Tack så mycket Maine Skrattande

Snart är den uppe på väggen. Det ska bli kul att se hur det blir.

Glorious
0

Lägg upp bild på den färdiga väggen sen :) kommer bli jättefint säkert!

Cindy-
0

# 7

Ja jag tror att dom nästan är färdiga. De övriga väggarna ska målas. Sen ska tapeten upp. Jag får åka ut och ta ett foto när den sitter på väggen. Jag är själv jättenyfiken :)

Monarchy
0

Visa gärna dom separata bilderna som du använt för att göra fontväggen, intressant att se!

Ser väldigt bra ut än om det inte är min stil :)

Cindy-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#9 Nej jag förstår att det inte är din stil. Detta är ju en barntapet Skrattande

Det här är ett enkelt montage med endast några få bilder. Jag bifogar små bilder på källbilderna jag använt.

Monarchy
0

ah intressant. Men riktigt bra jobbat att få alla biler i samma stil så att säga, hur gjorde du det?

Cindy-
0

Ja som du säkert vet så måste man ju jobba med varje objekt för sig. Färgsättningen är ju väldigt viktig för att det ska bli en helhet. Men självklart också skugga och ljus.

Dodge and burn / Skugga efterbelys är också suverän för att framhäva detaljer.

DeniceP
0

Helt otrolig!

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!