ladda upp här ist
hade tänkt o forts ladda upp en bild ja gjorde nyss från Övningsbilder-GunnarE tråden men den e nere för mej för tillfället så ja kör den här =)
Det är lätt hänt att man glömmer bifoga bilden. =))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Tuffa bilder boys!.
Tänk bara på att denna tråd inte blir "ersättare" för ursprungstråden då det inte löser det egentliga problemet, för databasen kan krascha precis lika enkelt här och då "måte vi skapa en ersättare till denna med…" och så har vi tappat tråden s.a.s.
(Bara ett tips så vi inte får för många trådar om samma sak och ursprungstanken "tynar bort" pga av spridningen)
MVH
Stefan

Verkar som om tråden "Övningsbilder-Gunnar" kraschade vid drygt 30 inlägg. Däremot verkar röstningen för Apriltävlingen ticka på med 44 (hittills) inlägg. Kan man se nå'n anledning till att databasen blev FUBAR - eller "kände" den bara för att packa ihop .. ?

Jiger , det var jag som skulle redigera mitt inlägg, då bara blev det fel
Och iom att jag aldrig kan göra fel så måste det vara servern

Haha .. okey. Jag lyckades få till nå'n konstig radbrytning i ett inlägg på Mackan 1000:s tråd "Vector Hand" igår natt som gjorde att den här spalten expanderade ut åt höger. Så tydligen går det att få forumet att göra lite konstiga grunkor ibland. Verkar finnas inbyggd instabilitet lite här och var.

Den inbyggda instabiliteten är användarna ;)
Mvh, Cecilia

Jag vet inte om du menar detta som allvar, Celia, men som jag inte vet hur det ser ut på "insidan" så tänker jag inte diskutera emot. :)

#9, här är vi stabila
jag som trodde vi var raka motsatsen =S

#12 - ungefär så där som jag misstänkte då
…och observera min gubbe, den blev inte så synlig i mitt förra inlägg så jag tar det en gång till 

Nu är artikeln "övningsbilder-gunnare" fixad, lägg över era bilder där istället så raderar jag denna tråd. Det blir lite rörigt annars.
mvh Ingela