Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etiketttidskrifter-referenslitteratur
Läst 1545 ggr
Sweelin
0

Terje Hellesø's bildredigeringar

Jag var inne på aftonbladet idag och fastade vid inlägget "Årets naturfotograf fuskade med bilderna"

Men jag gick inte in där pga att jag tycker att det är en chock, eftersom jag tycke "Men herregud har han verkligen kunnat redigerat den bilden så bra!"

Är det inte fascinerande? Hur tror ni att han har gjort det? Skrattande

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Cindy-
0

Jag vet inte, men jag tycker inte att bilden han gjort är märkvärdig.

Jag blir faktiskt lite häpen när du säger att han redigerat den så bra! :)

Stockbilden från SuperStock som han har använt är fin, men inte hans bild.

Och att montera in lodjuret i hans foto kan inte varit så svårt.

Jag tycker dock att han verkligen borde skämmas som gått ut med att han inte manipulerar sina bilder och ändå gör det.

Khora
0

Han har ju bara lagt en gul blobba ovanför så att man inte ska kunna se det så skarpt :S eller är det aftonbladet som lagt in det gula?

Sweelin
0

vänta lite? :O Är det inte han som har gjort bilden till vänster? Förvånad I så fall är det ju pinsamt… Trodde han toh bilden till höger och gjorde om den till vänster Skrikandes

Sweelin
0

Ja men då suger han ju… Rynkar på näsan Och ja det var inte snällt mot sin familj samt alla han har lurat…

Cindy-
0

Nej Sweelin, han har använt en stockbild från nätet. Frilagt djuret och lagt in i sitt eget foto för att lura folk.

Vilken lurifax han är Skrattande så fruktansvät pinsamt det måste vara för honom nu när sanningen kom fram. Usch….

Moa-16
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Gud, vad pinsamt! Nästan så jag tycker synd om honom, förstår inte hur han kunde göra något sånt.

Sweelin
0

Typ ^^ Men alltså det blev en pinsam tråd för mig, låter ju värsta msyko Skäms Kan någon ta bort den? Skrattande

Cindy-
0

#7 Vill du att jag tar bort den på allvar?? För i så fall kan jag göra det.

Moa-16
0

#7 Varför är den pinsam för dig? Eller vänta… Du är väl inte Terje Hellesø's? o_O

Sweelin
0

#8 För att hela tråden blev fel Skrattande Trodde liksom att han hade gjort den snygga och skarpa bilden, vilket var helt där pepparn växer! Tråden har inget syfte förutom att jag skämmer ut mig själv Skrattande

#9 Klart! Går under namnet Elin som är 18 bara för att jävlas med folk Flört Nja…

Moa-16
0

#10 Meh, skit samma! Trodde jag också först ;)

Sweelin
0

#11 haha bra då är jag inte ensam Skrattande

Moa-16
0

#12 Jag tror inte vi är ensamma, den andra bilden ser ju ut som jag vet ínte vad, helt gul ju o_O