Ladda ner textures ?
Jag blir tokig , jag har laddat ner bokeh textures från deviantart.com det går jätte bra att ladda ner dem men inte att ladda upp dem på PS 5CS , vad gör jag för fel ?
Jag har läst artiklarna och gjort som jag ska men de går inte ens att välja mina textures som jag laddat ner när jag klickar på filter - texture - texturize och så klickar jag på knappen mitt emot där det står canvas. Men det går inte att ladda upp , kan ju inte ens välja mina textures.
De textures som jag laddat ner är bilder och inget psd filer. Någon som kan hjälpa mig ? Tacksam för hjälp .
Följ mig gärna på min Instagram : LitenKnits
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har en länk för texturer i CS 5 - kanske den kan hjälpa.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
#1 Tack för tipset , har redan kollat det och gjort som de säger i guiden men det funkar ändo inte. Vilket jag tycker är mega skumt.

Menar du att du ska använda en textur i texturfiltret?
Då ska du göra så här:
1. Installera pluginet som i punkt fem i länken som beem länkar till.
2. Spara den textur du vill använda som en psd-fil. Spara den där du vet var du har den.
3. Gå till texturfiltret och gör enligt inlägg tre i beems länk. Leta reda på den textur som du har sparat.
Om du gör på ovanstående sätt ska det funka…
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Jag sticker in en fråga till Trin - varför använder du textures i stället för pattern. Jag frågar för jag har inte förstått skillnaden.
#4 Det var en bra fråga , kan själv inte riktigt skillnaden :)
#3 Tack för tipsen.
Aha - då är jag inte ensam.
Kanske någon annan kan förklara - för-nackdelar.
Jag måste erkänna att jag inte använder någon av funktionerna speciellt ofta så förklara gärna för-/nackdelar och användningsområde för mig med :D
//D