Kritik på bildredigering i fokus?
Kan man inte ha det här också, som på foto i fokus?
Folk får lägga upp sina bilder och andra får ge kritik på hur dom är redigerade.
Det skulle jag ha användning av i alla fall :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag tycker det är en väldigt bra ide för det gör det möjligt för artisten/skaparen/konstnären möjlighet att utveckla. :)
Så långt jag har hängt med här - vilket är lite av och till - så brukar ett inlägg med någon form av redigerade bilder följas av kommentarer/kritik på ett eller annat sätt. Och om jag inte tar helt fel så tillhörde det den ursprungliga tanken när Ingela startade forumet.
Men visst - i form av konstruktiv kritik skulle inte vara ivägen. Finns många här som kan leverera sådant.
Jag skulle absolut kunna tänka mig något sådant. Det är idag lite för lite konstruktiv kritik. De flesta skrivar bara att det ser fint ut, även om det faktiskt finns mycket som kan förbättras, och det hjälper ju ingen att utvecklas.
//D

Menar du att kritik ska ha en egen rubrik?
Tanken är annars att man ska få kritik utifrån de bilder man lägger upp. Ibland kan det vara bra att be om kritik särskilt. Aktiviteten är upp och ner på sidan, så ibland är responsen sisådär…
Om ni vill ha en särkild rubrik för "kritikbilder", så kan jag fixa det…
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom