Greenscreen (film)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Yes!! I fredags fick vi pröva på Greenscreen på foto lektionen. Vi använde våra egna kameror och filmade lite random stuff. Tänkte bara visa hur det blev ^^ Ni som är som jag som är j*vligt trötta på Benny hill kan muta musiken. :D första gången vi prövade på greenscreen. Vi använde oss utav Adobe premiere Pro 5.5
haha helt underbart!!!! Tack för att vi får se denna! Det ser ut som att ni verkligen har haft roligt när ni gjorde denna! Verkligen skoj att se den! Bra jobbat! 
haha tack!! Jo vi skrattade jätte mycket första gången vi skulle bygga cykeln som är i början. Det var jätte roligt att bara fjanta runt och inte ha något speciellt mål med det :D
Ja jag förstår att ni hade kul. Och cykeln är helt fantastisk! :)
#4 haha tack!! ^
Cykeln var klart godkänd ! :)
Förstår att det här var "just for laughs" och det är nog också därför som det har blivit lite spill här och var i utmaskningen av green screen.
Har ni tillfälle till det nå'n gång så prova Key Light i After Effects CS5 (eller CS5.5). Finns mycket bättre kontroller att fippla med där.
#5 jo vi har hela collectors suit. eller vad det heter :) Men After effects ingår där iaf.
Tack så mycket! Jag ska komma ihåg det :)
#6 hahaha tack! xd