Bra photoshop
Tja, finns de nåt bra photoshop som man kan ladda ner, de ska vara hela versionen inte nån demo! ;)
De ska helst vara ganska lätt att lära sig den, vet ni nåt man kan ladda ner? :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Photoshop och Photoshop Elements kostar. Det du kan göra är att ta en testperiod från Adobes hemsida på 30 dagar men därefter måste du betala.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Okej, men de finns välnån man kan ladda ner gratis? Vet många som har laddat ner fulla versioner och dom vet jag har inte betalat ett öre för de :O
Hur e de med cs4 typ :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det finns inget gratis Photoshop som är lagligt.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Du ska nog inte ta upp en diskussion om piratkopior i det här forumet, Arrowhed. Helt fel ställe för det !
Ville bara veta om de fanns..
Självklart finns det. Allt finns på internet. Men bara för att det finns så betyder det inte att det är ok. //D
Photoshop finns som fullversion som fungerar i 30 dagar. Det är det enda alternativet som finns.
Däremot finns det program som är gratis:
Paint.net och Gimp
Är du student kan du få det ganska billigt, köpte cs4 sviten i sin tid för 4000 kr med kommersiell licens :)
#8 den är inte kommersiell, den är giltig för enbart privat bruk och får inte användas för att skapa projekt som du sedan säljer.
Jag har läst genom de villkoren som gäller och jag föredrar att köpa sviten när Adobe sänker priset själva med 80%. Detta sker lite då och då, så man får vara uppmärksam.
Senast igår var det 30% på CS5 faktiskt.
//D
#9 Det var ju lustigt att du vet precis vad som gäller för mitt inköp :P Jag fick välja mellan en som kostade 1500 kr mindre, och som var endast för privat bruk, och den som jag slutligen valde, som får användas även i kommersiella syften.
#10 Läser 20% på adobes hemsida idag…
#11 Här nu läst genom både Mecenats nya sida och Adobes och jag måste medge att det enda jag finner är:
For personal use: by students purchasing for use on their personal or family owned computers
Hittar inte längre några restriktioner om begränsningar. Däremot är jag osäker om man kan uppgrader från studentversion till en fullversion av nästa versions programsvit.