OT - halloween
Tittar man lite snabbt på det så ser det tillräckligt äckligt ut … :)
Det är ju alltid skillnad på stillbild (som man kan titta på så länge man står ut) och rörlig bild, där nå't sånt här liksom bara flashar till någon sekund eller så. Chock-effekten gör ju också sitt till då …
Men ur den här vinkeln - sista bilden - kan det passera som "the real thing", om man inte vet.
Vad är fejkblodet ? Glukos och hushållsfärg… ?
#8 jo precis. Jag antar att på festen jag ska gå på kommer ljuset vara lite nersläckt.. då ger mina sår bättre effekt för ovana ögon :D
hehe najje. vi köpte det i en affär :)
Riktigt bra jobbat! Jag är äcklad :) //D
#10 ok då lyckades jag lite i alla fall :)
Slutprovet blir väl om nå'n kommer att ringa efter ambulans… 
#12 haha eller hur! xD
#14 haha xD
Vad häftigt!!
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
#16 tack!! :)
Vart köper man sånt där? Om man får fråga? 
# jag köpte mitt liquid latex på kalaskompaniet + fake blod. Penslar kan man köpa i princip överallt; Hm, Åhlens, Panduro, kicks, makeup store.. osv
Kroppsfärger köpte jag också på kalaskompaniet. 3 färger = brun, svart och röd.
Foundation hade jag hemma från början, likaså toapapper.
Det som ska inhandlas är spirit gum, nos wax/ skar wax och lite fler kroppsfärger. kanske ett till face blod av annat märke :)
#19 Aha okej tack 
Duktig du är! Ser "bra" ut 
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus
Tack! :)
ser kanon ut 
#25 tack! :)
Jag har ett till sår jag ska visa :) Jag prövade att sätta i en säkerhetsnål.. och så :)
26 Åh spännande :) ser fram mot det exprimentet oxå :)
OMG fy FAAAN sägeR jag bara , va äckligt det sEr uT!!!!!!!!!!! :S IUUU …. Riktigt bra gjort ;D
Åh en till halloween fantast kanske? KUL!
Man kan dock göra eget blod som del blir billigare och framför allt helt ofarligt. Köpeblod har oftast någon kemikal vilket göra att det tex inte är bra att ha i/vid munnen. Men om man tar sirap + karamellfärg(er) + maizena kan man göra hur tjockt/fast eller tunnt/rinnande blod som man själv vill. :)
får man bidra med en bild på mitt test sår med?
#30 haha tack!! :)
#31 haha jo såklart! halloween ftw!!
Jo jag vet, men jag orkar inte riktigt. kanske senare. Dessutom ska ajg inte ha någonting i munnen :)
Ja såklart. ös in med bilder :))
OMG!!!!!! Fyyyyyyyyyyyyyy det ser riktigt äckligt ut!!! haha
Du är verkligen bra på det här 
#33 tack!! :D
Jag har övat varje dag nu Jag ska köpa in lite fler saker så jag kan göra andra typer av sår också :)
Den färdighetn får du lägga till i ditt CV under övrigt.
Riktigt vidrigt, säger jag bara, så du har nog lyckats bra :P
#35 haha tack!! xd
Ja jag har massor av konstiga färdigheter som jag kan lägga till under övrigt. xD
De sista är också riktigt bra! Ser ut som brännskador! Skulle ha lite svedd hud för mer effekt.
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
#39 det vet jag inte hur det ser ut eller hur jag ska göra det :) Men får kolla upp det! tack för tipset! :)
Förövrigt va de senaste bilderna riktigt äckliga, ser verkligen ut som om man har klöst bort huden. :O
#41 Riktigt snyggt!! :D
jag borde testa hemamgjort blod någon gång också :)
#42 haha vad bra! ;)