Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettwip-work-in-progress
Läst 318 ggr
Essgarde
0

Kritik på bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har på senare tid blivit lite av en "photoshopoman" och grejar för fullt med mina bilder. Är dock forfarande nybörjare men lär mig nya saker hela tiden, vilket givetvis gör det ännu roligare. Bifogar här en redigerad bild på min brorsdotter Olivia, som jag jättegärna vill ha kritik och kommentarer på. Glad

MVH Fredrika

IngelaS
0

Hej!

Eftersom du vill ha kritik på din bild så flyttar jag den till WIP (Work in Progress)

Mvh Ingela

Essgarde
0

jaha ok, tack så mkt! :)

GunnarE
0

Snyggt utfört, kompositionen perfekt med ögonen diagonalt. Cool färgsättning, kanske lite för mycket blått i ögonen

Essgarde
0

#3 Tack så mkt! Förväntade mig verkligen inte så mkt positivt, det var kul att höra :D

MVH Fredrika

Mackan1000
0

ja gillar den =) de e snygg efekt o färger =) och den som ståt "model" till den har jätte fina ögon =D *hihi*

IngelaS
0

Jag tycker också mycket om bilden, gillar kompositionen, väldigt snyggt utfört! :)

Essgarde
0

Tack så mkt allihop! Ja, olivia har väldigt vackra ögon och är vacker hela hon ^^,

MVH Fredrika

Adobe
0

Gillar den bilden !! Du förtjänar en biobiljett ! Snyggt jobbat.

Bertil

Essgarde
0

Hehe, tack så mkt Bertil, det var väldigt snällt sagt :D Har dock inte skrivit ngn motivation till varför jag förtjänar en biobiljett (än:P)

MVH Fredrika

emmaa
0

Brukar inte riktigt gilla såna här avklippta bilder i vanliga fall men med denna redigering blev det ju toppen, snyggt med ögonen diagonalt!

Essgarde
0

Tack så mkt Emma! :D

MVH Fredrika