Manipulation "I see you"
Endast ett bakgrundsbyte samt diverse ljus, skugga och färgjusteringar.
Bakgrund köpt från Deviantart (moonchild-ljilja)
Modell från Dreamstime.com
"Endast"… he-he .. 
Det är inte bara att justera ljus och skuggor, men du har lyckats bra med det i den här bilden.
Sitter och funderar på hur den skulle te sig ut med en något lite rödare blomma … ? Inget fel på den som är, men en varmare röd ton skulle kanske kunna balansera upp dom kallare som dominerar bilden … vad tror du ?
Jag gillar den dämpade lugna och kalla färgskalan som bruts av med ett varmt motiv. Det skulle kunna fungera med röda blommor men jag gillar dem som är nu :)
Ang den svartvita så är det snyggt men skulle nog behöva vara lite ljusare och högre kontrast i nedre halvan.
//D
Såg faktiskt inte den svart-vita förrän nu …
Tycker faktiskt den funkar bättre. Kan inte uttrycka varför riktigt… det är en sådan där känlsa-grej bara.
Personligen tycker jag vinjetteringen funkar bra. Koncentrerar intresset till bildens händelse - det förbundna ansiktet.
Tack snälla ni för era kommentarer :)
Visst kan man testa att ändra färg på blomman, jag ville dämpa ner det röda men lite grann kanske skulle vara snyggt.
Ja jag gillar den svart vita. Normalt tycker jag om sköna harmoniska färger, men här tycker jag faktiskt att den svart-vita tilltalar mig kanske lite mer.
Och precis som i den andra tråden… nu ser jag saker som jag vill ändra på ;)
Ja jag gillar den grönaktiga tonen i bakgrunden. Den är helt underbar.
Men det känns inte som att hennes hudfärg "sitter" riktigt ihop med bakgrundstonen
Gillade verkligen detta verket från dig Cindy :) Det känns nästan som ett foto från en riktigt lyckad planerad plåtning! Vacker bakgrund och motivet var jättefint, älskar spetsen. Gillar alla versioner som postats, DavidG - du är ju jätteduktig på att färglägga!
Tack så mycket Glorious 
#12, Thnx :)
//D
Super snyggt. Gillade mest den svart vita tror jag
om man nu kan välja men det är svårt.