Sv/vitt och softning
Funkar helt klart, softningen alltså, du har gått över "fegisgränsen" och in i en konstnärligt stil, tjusigt!
Men "bollen / knuten" skulle du nog skurit bort mer av, nu vill jag "se mer". Antingen det eller så släppt upp mer och visat den helt.
Och detdära ljusa diagonala "spännet"(?) stör mig lite i en annars lugn bild.
(Nu vet jag Ingela kommer garva åt mina kunskaper i vad dendära "bollen / knuten" och "spännet" egentligen heter, men den bjussar vi på, jajjamän!)

Det kommer att komma upp bilder på tjejen för alla att träna på och då är hela hennes håruppsättning med

"Spännet" kan vara ett snöre som är inflätat i håret. Kommer bilder som sagt på hela håret senare, beskar bilden hårt bara för att "krutet" är lagt på softningen och konverteringen.
Ingelas kritik kan jag nog redan lista ut "du har slarvat med läpparna"

#3 precis vad jag skulle säga, hur visste du det? 
Softningen är mycket bra! *guldstjärna*

Tack för "guldstjärnan"
Och läpparna slarvade jag med flit så du skulle kunna hacka på mig, vet ju vilka problem du har med att hitta fel på mina bilder

Kanonbra friläggning, fast du har missat lite med softningen på nageln
NOW we're talking!
Visste väl att det skulle dyka upp lite ess ur Gunnars rockärm ;)
Har det varit ExtremeMakeUpShooting i afton eller?
Tjusiga redigeringar i vanlig manér Ingela!

Mycket bra jobbat Ingela, imponerad.
Vi som inte kommit så långt i våra kunskaper i redigering, får stå vid sidan av och beundra. Men vänta bara tills vi läst alla artiklar och inlägg, för att se och lära…DÅ!!
Bertil

#9, 10, 11
Tack så hemskt mycket, kul att ni gillar den :)

Både Gunnars och Ingelas bilder är bra tycker jag! Det är riktigt snyggt gjort! Här har jag inget att anmärka på ju :)
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
#8: gud vilken snygg bild du har fått till Ingela =)) Riktigt bra jobbat =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.