Vinn en biobiljett!
Vi delar ut en biobiljett till en av våra medlemmar här på bildredigering.

Motivera i tråden varför just du tycker du ska ha den biobiljetten.
Motiveringstips: Fjäsk, Länkningar till sidan & Medlemsraggning premieras 
Vi vill ha din motivering senast den 15 maj, då vi tar ut den som vi tycker motiverat sig bäst till biobiljetten.
Mvh Sajtvärd & medarbetare

Det behövs väl varken fjäsk eller andra tillsatser om jag föreslår att Ingela ska få gå på bio!
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Haha
tack Maria!
Jag ska gå på bio med min son och se spiderman 3, det har jag lovat honom.
Vi har dock några biobiljetter över som är till för våra tävlingar och medlemmar så därför kör vi ut den första nu :)
Mvh Ingela

Och när det gäller att fjäska så fungerar det även på medarbetarna
Snyfthistorier kan funka, typ "jag har ALDRIG varit på bio"
Min motivering lyder:
Den 22 maj kl 23.59 är det premiär för Pirates of the Caribbean 3 och flera av mina kompisar ska gå, eftersom jag köpte en studentklänning och gick på studentskiva
så ekar plånboken och jag har jag inte råd att följa med.
Dessutom skriver jag riksprov i Kemi B samma dag så jag tycker jag förtjänar en bio efteråt 
Min motivering lyder :
Ge mej en biobiljet så ska ja aldrig ladda mer ladda ner piratkopierade filmer =)
(jag har inte påståt att ja gör de elr inte gör de ;P ) och att känslan av att kolla på en biofilm är bra mkt härligare känsla än att kolla på en tv ,dataskärm elr min mp4 =)
plus e ingela väldigt söt (A) *hihi*
Bildredigering.ifokus.se är världens bästa sajt :) Och jag har inte råd att gå på bio för att jag sparar till en laptop. Sen har jag aldrig sett någon av Pirates filmerna så det är läge nu…
Ingela är toppen! xD
Får man komplettera sin motivering med en bild? 
Petersen, du borde faktiskt lägga upp en "riktig" bild på dig själv!

Emmaa:Alltså, nu börjar det likna något

Haha
Ni är ju för underbara!!
*skrattar så jag ramlar av stolen* 
Blir svårt att välja men Emma har hög fjäskfaktor helt klart, Mackan har en bra vinkel på sin motivering med att sluta sin kriminella bana och Cavello har även hon en mycket bra motivering. Det blir svårt det här 
*ligger som ett Z i framstupa sidoläge på golvet och tok-roterar*
hm ännu en gång har ja en mäktig känsla av att ja inte vinner xD
Här kommer min motivering:
När jag på bildredigering ifokus loggar in
Känner jag ett litet sting
Jag får en känsla genom hela kroppen
från tårna ända upp till knoppen!
Det kallas lycka må ni tro
Här inne börjar alla ideér gro.
Ingela redigerar allt snabbt och lätt
Allting blir så himla rätt
Hon lär ut sina underbara trix
I en himla härlig mix.
Sen kommer det några medarbetare
En av dem kallas Gunnar E
Klarar allt i PS bra
Låt oss hurra. Hurra Hurra!
Sedan kommer en annan en
Han kallas Petersen
Att redigera är hans grej
Han lär ut saker till dej och mej
Den sista medarbetaren
Kan jag inte namnet på riktigt än
Ni kan se hennes ansikte där
På bilden Emmaa proffsigt lyckats fixa här
Hon är säkert kanon, det är jag säker på
Hoppas nu biljetten jag kan få!
Pirates of Caribien eller Mio min Mio
Strunt samma, Jag vill gå på bio!
Hoppas ni gillade min lilla dikt ^^
Oj jag råkade få 2 inlägg :o ;)

Haha
det blir bara bättre och bättre, vilken fantasi ni har, jag är mållös! *fniss*
e visst inte bara ja som går på bio så sällan xD

Kanon
Tja du. Då kan jag nog dra till med en bra snyft historia. =)) Men ska försöka avsluta den bra i alla fall. =)))
I söndags när jag skulle starta min datorn så gick det inte. Såg ut som en knytnäve hade satt fast i tangenbordet på min laptop. Så ja, då blev man otroligt lycklig. Då man inte kan komma ut och läsa allt intressant på bland annat bildredigering.ifokus.
Lämnade in datorn i onsdags och igår var jag in och fick höra att de fixat tangenterna men att den inte gick och starta ändå. Så jag fick återkomma och de skulle fixa över alla mina bilder och sånt som jag hade på den hårddisken.
Idag när jag kommer in så säger de att tyvärr så är hårddisken "DÖD"
Nej, alla mina bilder som jag har tagit. Jag har ju inte någon backup på de eller utbrända. Så alla mina kort jag tagit nu det senaste året är borta. =((( Inte nog med det är ju att datorn är mindre än 1 år.
Hmm, hem och fundera på hur i helskotta det här ska gå. Inser rätt snabbt att det inte ens är säkert de kan få igång den om dem byter hårddisk. Så ja här sitter man då utan dator och utan tillgång till internet.
Japp, det blev och köpa en ny dator på fläcken, så idag är jag 8400kr fattigare och ja ska man säga ärligt så är jag 17000kr fattigare då den andra datorn inte fungerar längre. =(((
-----------------------------------------------------------------------------
Men för och inte gräva ner mig ska jag nu försöka ta lite kort i helgen så jag kan dela med mig till våra Medlemmar på bildredigering.ifokus och göra allt för och hjälpa. Så ni har lite kort och redigera. Och nu måste jag ju fylla på min dator med lite kort då jag inte har några längre. =)))
Sen så skulle jag bjuda min granne (diana) på bio som inte har varit på bio sen hon skaffade barn, vilket är 8 år sen. =))
Så jag skulle behöva piggas upp med en bio. =))
mvh madde. =))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Oj vad långt det blev.
hihi

Madde !
Min laptop (HP nx8220) gick för en tid sedan inte att starta, men eftersom jag har garanti på den, skickades den till Polen, där service utförs på den.
Efter den servicen, fanns det fortfarande en del tekniska problem, så den sändes åter till Polen för service. Efter den servicen var datorn tom på allt. Trodde jag.
När jag kollade på egenskaper för datorn, visade den att närmre 98% var kvar av hårddiken, så visst hade man tömt den.
Ringde min kompis Mats på Vinga datacenter och förklarade problemet. Inga problem sa han och hänvisade till broder Bill Gates små hemligheter. Han (Mats) fick datorn och körde Easy Recovery Professional några gånger, tog ett par dar, sedan ringde han och sa att mina dokument med bilder och allt var återställt. Hur det fungerar vet inte jag, men det bryr jag mig inte så mycket om.
Om du önskar mer info om detta förfarande, så kan jag skaffa fram mer info om processen.
En liten brasklapp: Jag är inte 100% säker på att jag angett rätt program, men det var det program, som var nytt på datorn, efter det att Mats haft den ett par dagar. Kan kolla.
Är din dator helt död och inte går att starta alls, så kan det förstås bli problem att köra ett program i den. Kan kolla.
Bertil, som väntar på att dimman skall lätta, så jag kan sjösätta båten, för att komma ut på havet och ta lite bilder.
#19 erm ja e oxå bara 15 o går i skolan så ? =P

Då borde du också få en biobiljett! ;)

Men det är bara en biobiljett vi delar ut denna gång 
9 dagar kvar, må bäste man/kvinna vinna 
Jag tror det ska mycket till innan mitt val jag redan gjort besegras ;)
Späääännande
ja en biljett räcker. =) I alla fall för och bjuda någon annan på den. =)))

Jag tycker jag är värd en biobiljett eftersom jag under mitt liv mött stora motgångar. Jag har flyttat hit och dit. jag är 19 år och har bott på 11 olika ställen. nu sist fick jag flytta från min fästman för att få råd att leva. Bor nu i Norge jobbar på gardemoen med minsta möjliga betalt men om vi har tur kan vi höja lönen med 2kr redan nästa månad. Det är dyrt att bo här, har inga vänner kan inte träffa min familj eller kille mer än 1gång i månaden då dom inte har råd att hälsa på mig och jag inte har råd att åka dit mer.. så för att bli uppmuntrad borde jag kunna få en biljett så jag har något att trösta mig med nästa gång jag kommer hem till sverige.

mimmie.k…jag lider med dig…själv är jag 18 och oxå bott på 11 ställen. känner mig som en flyttfågel…
MVH Fredrika

4 dagar kvar, är det ingen mer som vill ta chansen att få en biobiljett?
Mvh Ingela
vadå kan man forts smöra ? xD
Ös på bara Mackan, fast du får bara ställa upp med ett fjäsk så ska du fjäska vidare får du isåfall skriva vilket av dem som gäller, annars blir du diiiskad 

Jag kan inte komma med att jag inte vinner *ler* för har ju redan vunnit 2 biobiljetter…
Men kan ju smöra lite för att vinna den här ensamma biljetten så att jag kan ta med båda mina barn på bio - 3 personer - 3 biljetter… och då slipper ju den här biljetten känna sig ensam, den kommer att få vara med "kompisar" ;)
Egentligen så skulle jag kunna ösa massa smörord på er *ler* Men säger bara kort
TACK för att sajten finns. Den är kanon! Hur klarade vi oss innan???
Eftersom jag inte vinner i något någonstans, ja förutom kärlek då, så drog jag precis mitt Visa och köpte 2 biljetter på sf.se :)
Spännade förslag, det ska bli sååå kul att rösta fram en vinnare.