Textur Kritik
Du verkar ha glömt att ställa tillbaka nån transparency möjligtvis. För bilderna på på personen främst, är blaskig, tror det blivit något fel där. Sen kan det alltid bli lite bättre med beskärningen också men den är hyffsad.

Jag gillar färgerna. Tror den kan bli fin. Det finns textur kvar i nederdelen på objekten, och kanske få till lite mer kontrast på hund och matte. Och kanske skulle det bli lite mer fokus på dem ocm man suddade bakgrunden något och gjorde en liten vinjettering.
Oj vad bra. Riktig kritik
#1 Jag ville prova att ha den lite "blaskig" Vad menar du med transparency? Hur skulle du vilja att jag beskar? Det där med beskärning är rätt viktigt att det blir rätt. Det gör hela bilden så att säga.
#2 Jag har inte suddat om du menar "sudda" Jag använder penseln. Vi kanske menar samma sak. Det nedre partiet ville jag ha kvar för att få den att liksom tona ut, om du förstår hur jag menar. Jag ska prova med en vinjettring. Själv såg jag attt jag nog missat lite på hunden, då han ser lite randig ut.
Tror det här är den 3 -4 bilden jag testat att göra så här med, så jag är jätte glad att få så bra konstruktiv kritik