Självporträtt? njae....
I förrgår hittade jag en tråd på Fotoifokus som hette "självporträtt" och tänkte för mej själv, jag har nog inte ett självportträtt så jag tänkte jag ser ifall jag hittar någon bild som jag kan fixa till lite snyggt.
sagt och gjort hittade en bild och började, tyvärr blev det ju inte ett självporträtt (jag vill inte säg att jag är så elak) hehe men jag vill i alla fall visa upp resultatet för jag tyckte den blev ganska häftig :)
(något självporträtt har dej ej blivit ännu) xD
Här är Orginalet :)

Jag tycker det blev häftigt. Hur blir det om du tonar ner det ljusa i pannan? Blicken dras till det partiet så man missar ögonen.
Snyggt jobbat
Hehe tackar :D
Gjorde ett test att tona ner det ljusa. Bättre?

Yes
Jag har tur, behöver inte använda så många verktyg i PS för at skrämma folk
det hade väl varit nått om den första jag lade ut hade varit orginalet. och den andre varit den omgjorda. det hade varit skickligt! hehe

Helt klart coolt, känns dock lite överarbetad. Hade gärna sett ett lite renare slut resultat :)

Jag gillar inriktningen på bilden, det är början till något som kan bli bra. Försök att få till övergången mellan det ljusa och mörka partiet upptill bättre, som du har gjort under ögat. kanske du ska dämpa färgerna en del också, det är lite som det röda är för intensivt, men det är mer en smaksak..
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Okej! tack för att ni svarat :)