Ovan
Är det här vad som kallas "en egen tråd" - min utveckling i datorvärlden går baklänges tror jag. Har jag nu lagt upp bilder och haft mig på fel ställen så ber jag om ursäkt!
Britt

Det gör inget Britt, det är inte lätt när du är ny :)
Ja, nu har du gjort rätt men jag tror du har glömt att bifoga bilden?
Mvh Ingela
Tror den hamnade i en tråd där någon föreslog att vi skulle lägga upp bilder med svart-vit bakgrund och ett färgat objekt!
Tror också jag vet vilken bild Du vill jag ska lägga upp här hahahaha, men jag vet ännu inte hur jag ska få foton på min sida - trots att jag väl måste ha skrivit betydligt mer än tre inlägg nu - så som JAG klantat till det :)
Britt

Hahaha den bilden är störtskön Britt 
Är det några bekanta till dig som du använt bilder på?
Ni som inte sett den måste ta upp den i stort format och titta närmare :)

Ha haha- det är Carmen Electras kropp och lindbladh på pixbox till vänster och jag till höger hahahahaha - vi är två tjocka tanter kring de 50 - så därför var det ju extra roligt. Hon blev så full i skratt när hon såg mina manipulerade kattbilder så hon skojade om att ifall jag skulle bli så tokig att jag skulle börja manipulera henne så ville hon bli SMAL …. det blev hon .. och även jag som synes hahahaha - tänk om det vore sååååå enkelt!!!!

Du räddade min dag *asg, gråter och har magknip*
*andnöd*

Den bilden var underbar - skrattade gott jag med.
Känner igen mig i - provade o det blev såhär - men fråga inte hur eller vad jag gjorde *ler*
Även dina andra bilder är jätte fina - fastnade för den första - rosen