Vars köper man Photoshop?
Vars och hur mycket kostar det? :)
Vet tyvärr inte men,Google Is You´re Best Friend :D
LOOK IT'S BOB
☻/ This is bob, copy paste him on
/▌ every comment you see so he can
/ \ take over the World
Haha ^^
Adobe säljer photoshop, och det är de jag rekommenderar. Priser varierar något enormt beroende på vilket PS du vill ha. Jag har CS5, men jag har fått det från skolan då det ingår i skoldatorerna, så jag kan tyvärr inte hjälpa med priser.
Du kan även kolla på t.ex tradera, de säljer photoshop där ibland, både privatpersoner och företag.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Hade tänkt cs5, det är väll den nyaste och har flest funktioner. Men på adobe kostar det $199, vilket motsvarar ca 1350kr. Är det verkligen så dyrt överallt??
#4 När jag var 10-12 år så kostade det nyaste och dyraste från adobe ca 8000 kronor, så jag tycker att det blivit rätt billigt jag…
Du kan ju som sagt kolla på t.ex tradera, men photoshop kostar, det får du räkna med!
Jo, för något år sen kostade över 10 000:- har jag för mig. Tror det var typ 13 000:-
# 4 - det priset kan inte stämma. En fullständig version hos Adobe kostar skr 9.875:-. CS 5 Extended är ännu dyrare.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Det var det jag tyckte varka konstigt, men det står så :P
Jag sitter och kollar på Adobe just nu, och det står att man kan UPPGRADERA för 4625 kronor, så att köpa nytt kostar troligen inte någon tusenlapp.
Tyckte väl att det lät lite för otroligt!
# 8 kan du lägga in lägga så vi får kolla hur det ser ut.
Tänk OM Adobe har satt ut fel pris men det låter ju inte otrligt.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Tillägg till #9: Antar att det betyder att om man uppgraderar från ett annat Adobe PS så kostar det så, köper man nytt från grunden så lär det bli det dubbla.
Håller med om att det lät för otroligt.. Nu ser jag att det står uppgradera till cs 5 från $199. Hittar inte vad det kostar att köpa, bara uppgradera :(