Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettsajtinformation
Läst 277 ggr
Petersen
0

Planerat driftstopp 23/5

Enligt nedan mail från iFokus internetleverantör så kommer bildredigering.ifokus vara otillgängligt under en kortare period:
(Detta gäller samtliga .ifokus-forum för den som undrar)

_"Som ni säkert vet har vi byggt en ny drifthall och som nu är färdig för  att flytta in till. Den har bättre förutsättningar att klara driftstörningar och är utrustad med centrala UPS system (redundanta), dubblerade dieselaggregat, samt bättre och större HVAC kapacitet.

__Vi kommer att flytta er server den 23/5 klockan 23:45, planerad nertid är 1 - 2 timmar. Server flytten är rent fysiskt och vi kommer INTE att byta IP nummer eller ändra några konfigurationer."

MVH
Petersén & co.

Mackan1000
0

OMG ! de e ju då ja e uppe o sitter på bildredigeringe … .YOU MONSTERS!

joytick
0

Varför, varför, varför kunde dom inte ta det kvällen innan? Oskyldig Då är ju alla på bio! Glad Eller jag iaf Oskyldig

Petersen
0

*REMINDER* 

Nu är det den 23/5 , fast det är några timmar kvar Flört

joytick
0

Jag kom nyss hem från bio:n, kommer sova hela dan imorgon så det gör inget att det är driftstopp Oskyldig

Mackan1000
0

bläh ja längtar inte =P

IngelaS
0

Från och med i morse kör vi på nya servern så förhoppningsvis är det slut med driftstopp och sidor sega som sirap Glad

Kommer även lite nya funktioner på sidan framöver, mer info om det när det är implementerat i sajten :)

Mvh Ingela & co

IngelaS
0

Driftstoppet på sidan som var nu för ca 15 min. sedan berodde på det slutliga steget över till nya servern, så nu är det helt klart Glad

tror jag i alla fall.. Generad

Mvh Ingela & co