Tråkigt :(
Eller både och, det positiva är att jag har utvecklats fruktansvärt mycket inom bildredigering sedan jag hittade denna sidan.
det tråkiga är att jag har utvecklats så mycket så att min dator inte längre klara trycket. Det går verkligen inte att arbeta i photoshop längre på min dator. det är visserligen en laptop som jag köpte för tre år sedan så den är ju inte så bra alls. men nu börjar den verkligen ge upp.
och jag har ej råd att skaffa en ny, det är fruktansvärt tråkigt.
min redigeringsnerv kliar, och ideerna bara hopar sej :(

Jag lider med dig Jenya, fy vad hopplöst att inte kunna skapa :(
Hoppas det ordnar sig för dig på något sätt, får hoppas att du får jobbet du sökte så du kan få in lite extrapengar *håller tummarna*
Ja man kan ju hoppas, har ej hört nått ännu. men men kanske är för det bästa. tror mina ögon inte gillade att jag grejade vid datorn så mycket, jag råkade överanstränga båda två (en åt gången) så att jag inte kunde titta på datorn utan att det stack i ögat hehe xD
typiskt. men men Tack så hemskt mycket för en jätte bra sida Ingela! :)
Jenya, det var en tråkig sits.
Jag tar fasta på de sista orden .. 'idéerna hopar sig' … med det kommer du långt.
#3 Ja lite så, plus att jag har fått en Ritplatta idag! >.<
Pojken hade beställt en till mej :)
En A6 Wacom. Spännande, så segar datorn utan dess like.
men men då har jag mycekt att se fram emot ifall jag får i hop till en ny dator.. Stationär ska det vara nästa gång så man kan byta saker som går sönder.
Jag var i den sitsen för två månader sen, fast jag kunde byta upp mig. Vilken skillnad. Jag vet hur det känns.
Vänliga hälsningar
Niklas