målat blod igen
nu var det ett tag sedan jag målade blod men testad ene ny metod dag. Tog några timmar då jag fick göra om hela tiden.
Stock: http://browse.deviantart.com/resources/?qh=§ion=&q=clean+portrait+girl#/d4hx8if
På vissa datorer/webbläsare ser blodet rosa ut, det vet jag tyvärr inte varför. Men det är i alla fall mörkrött.
Vad tycks? :)

Jag tycker det ser jättefint/läskigt ut. Riktigt snyggt gjort ). Och bra fixat generellt.
Det är därför att skärmar är kaliberade olika.
Sen är frågan om din är eller våran är fel på.
För mig är det rosa mest märkbart på överläppen.
#2 tack!! :D
#3 hmm mjo. Jag har en HP som jag redigerar på, Windows vista. Men på min Mac så är blodet rosa som rödbetor.
Så blir ju lite svårt att redigera när man inte vet hur det ser ut på andra datorer.
Riktigt snyggt! Om jag bara såg den där bilden snabbt utan att kolla noggrant skulle jag inte gissa att det var ditmålat.
På min skärm är det då blodrött.
#5 ååh tack!! gud vad bra att det är rött och att jag lyckats ^
Ohhhhhhhhh fyyyyyyy vad verkligt det ser ut!!! Du är superduktig på att göra blod!!! Tummen upp!! 
Hualigen!!!
Ruggigt snyggt gjort!!
Många Goa Kramar
Annisangel
#7 ååh tack!! :D
#8 Tack !! :D
Vad kul att ni alla gillar det :D
Jätte coolt:)
♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥
Åh herregud. Vilket FANTASTISKT ''porträtt'' Älskar att det skiner upp. ''blodet' är riktigt blodrött och absolut något av det finaste jag sett.
Ja, detta har du lyckats JÄTTEBRA med. Kan inte sluta titta på det.
Om man ändån hade kunnat göra det själv ;)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
#10 tack!!
#11 haha tack, jo det är bara och öva och öva så lär du dig! c:
haha, antar det ;)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Wow!
Så bra gjort, Koppsal!
(*Avis*)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#14 taccck!! :D