Nån som vill hjälpa mig?
Har en absolut favoritbild på min hund som jag själv har fotat. Dessvärre råkade autoblixten slå upp och förstörde min bild haha.
Har tidigare (åratal sedan) jobbat med photoredigering i photoshop CS3, men efter upphåll så kommer jag inte ihåg ett skvatt 
Någon som alltså kan hjälpa mig att fixa min överexponerade bild så den blir snygg?
Jag är inte särskilt bra på bildredigering men jag tycker det är kul att öva. Så jag gjorde ett litet försök. Vet inte om det blev så mycket bättre eller om det gör din hund rättvisa - men tack för att jag fick träna i alla fall! 
(Gjorde inga stooora justeringar…)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
tack :) Jag tycker den absolut blev bättre 
:) Tack! Men jag ville inte göra om bilden helt - mest antagligen för att jag inte är särskilt duktig på det… ;)
Här kröp jag i alla fall lite närmare din Vän - för att komma ifrån det blå huset i bakgrunden - staketet blir lite mindre påtagligt då också. Fast jag blir osäker nu, ifall det blå huset stör egentligen… ;)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Du är välkommen att mixtra hur du vill, alltid bra att öva
Den bilden du la upp nu är också toppen :)
Tusen tack allihopa, ni har alla lyckats jättebra 
Är det inte mer värt att du skickr bilden i original storlek och sen får du tillbaka den i storleken..