Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettövningsbilder
Läst 1366 ggr
[pandes]
3

För mycket?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vet inte vad jag tycker om denna bilden- har jag gjort ögonen för intensiva?

Visste inte vilken grupp det skulle vara i, det är ingen övningsbild, jag menar har haft ps i flera år men…

CorneliaAndersson
1

Jag gillar den :)

ÄLSKAR ögonen!:)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

Monarchy
1

Frågan vad du är ute efter, vilken sammanhang. Personligen tycker jag det blir för mycket fokus på ögonen, än om dom är otroligt vackra.

[pandes]
1

#2 Jo fats det är väl ögonen man vill att fokusen ska dras till? I alla fall är det så jag tänker.

[pandes]
1

#1 Tack! Jo han har nog dom vackraste ögonen jag sett!

Andina
1

Jag tycker att bilden och ögonen är "fängslande"! Väldigt vackra ögon! Och när jag försöker att titta på bilden i övrigt så 'tvingas' mina blick att söka ögonen på bilden! Så jag tycker att du har lyckats väldigt bra! Den "gör" något med betraktaren!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[pandes]
1

#5 Tack så hemskt mycket! Ja ens ögon dras verkligen till ögonen, äslakr att fota denna lilla pojk för hans ögon! Glad

Cindy-
1

Jag tycker att bilden är jättefin!

[pandes]
1

#7 Tack så mycket!

lillamarsvinet
1

jätte fin!:D men hur redigerar man ögon så att dom blir så?Oskyldig

♥kram Linnea♥

[pandes]
1

#9 Jag minns inte exakt hur jag gjorde men jag tror jag använde kurvor, intensivitet, färgbalans, kontrast, nivåer och mer. Vilket program använder du?

lillamarsvinet
1

#10 phototshop cs6 oftast:)

♥kram Linnea♥

[pandes]
1

#11 Men ändra det som jag skrev där då, pröva alla effekterna så di vet vad som gör, sedan så är det väldigt enkelt. Skrattande

lillamarsvinet
1

okej tack:D

♥kram Linnea♥

Flöffo
0

Den är SKIT SNYGG Alice!!!

//Flöffo