Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikett: redigerare-sökes-endast-medlemmar
Läst 866 ggr
Mona22
0

kan någon hjälpa mig?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är helt värdelös på bildredigering.

Min gubbe tog en fin bild på mig och bilen men bakgrunden är inte så vacker tyvärrObestämd.

Kan någon kanske redigera bort skylten på höger sida och om det inte är omöjlig göra en snygg bakgrund istället för den som är?

Eller om ni kan ta bort skylten och de höga masterna i bakgrunden hade det blivit perfekt.

tack på förhand.

vet inte riktigt vad jag ska lägga detta under för grupp.

Cindy-
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är tyvärr omöjligt att få en sådan liten bild bra. Men jag gjorde ett försök.

beem
0

Jättsnyggt med den bakgrunden.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Cindy-
0

Tack beem! Ja jag hoppas ägaren till bilden blev nöjd också. Men hon har ju inte skrivit nåt här så kanske fick hon det ordnat på annat håll. :)

beem
1

Lite synd när någon ber om hjälp att sen inte säga något tycker jag. Kanske TS åkt på semester och kommer  in senare.

Sorgen är kärlekens pris

Niwa
0

kortet blev jätte fint CIndy, vilket jobb!
Förstår inte riktigt hur du fåt dit gräset framför skorna samt vid bilens nederdel så bra. hmmmmm

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Mona22
1

#4 Bara för att man inte svarar direkt så är det typ dålig stil av mig?Obestämd

Har faktiskt annat att göra också än att sitta här.

#1 Det blev jättefint! ser verkligen ut som man står därSkrattande.

Konstigt att bilden blev så liten när jag lade upp den, den är jättestor på min dator Foten i munnen

Niwa
0

Det är inte så att iFokus minimerar bilderna till en viss storlek kanske??

Skulle alla lägga upp stora/runga bilder skulle de behöva en MEGA server (fast dethar de säkert redan)

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Mona22
0

#7 kan ju vara så. tråkigt isåfall Rynkar på näsan

Monarchy
0

Självklart är det som du säger #7

Alla sidor på hela internet är så om man ska hårddra det

[MiniPim]
1

#1 Herremingud vad du är duktig, om jag försöker i över 100 år så kommer jag inte kunna göra det så bra. Förvånad

Denna kommentar har tagits bort.
beem
0

# 6 - Min första mening var inte riktad till dig utan ett allmänt iakttagande. Jag skriver ju sen att kanske TS åkt på sem. eftersom inte Cindy hört något vilket jag menar med att ett svar kan ju dröja.

Det var absolut ingen kritik mot dig. Jag är ledson om du tog det så.

Sorgen är kärlekens pris

Cindy-
0

Roligt Mona att du blev nöjd med bilden. Som jag skrev så är storleken lite för liten för ett perfekt jobb.

#5 Niwa   / Det är jättelätt att få gräset framför objektet eller modellen. Här är en tutorial du kan kika på. Du kommer bli förvånad över hur lätt det är Skrattande

Tutorial

Jag försökte ladda upp PDF filen direkt i tråden men det gick inte så du får gå via min hemsida för att ladda ner den.