Im back ^,^
Hejsan , jag har vart lite off från photoshopandet , har suttit o spelat gitarr för de mesta o tjafsat me exet …. härliga tider man lever i , jaja skit samma , jag satt o bläddre igenom redigeringsbilderna som ja letade en halvtima efter för o hitta *morr* men nu e dom i favoriter ^,^ ….
jaja till bilden nu , som sagt ja tog en bild därifrån o tänkte leka lite me den , kommer ladda upp orginalen här sen 2 st bilder som kom efter varandra , kommentarar uppskattas VÄLDIGT mycket . Tackar från mej

Tyvärr mackan så tycker jag "innan" är bättre än "efter". Fortsätt arbeta så får du nog till det!
/C
lite sur , 78 ggr har denna tråd visats men 1 har bara kommenterat >,< e de för mycket begärt o få ett "snyggt" elr ett "fult? " =P…… och att ja skriver så här e för ja märkt ja e ovanligt känslig just nu men tål all kritik xD
Jag instämmer med #3.
Spröten från huvet som tillhör frisyren är det jag ser först. Jag tycker du antingen ska förstärka dem eller ta bort dem.
Blod o tårar, hm hm. Varför inte snöstorm, ösregn eller konfetti någon gång?
#5 spröten ?
nja ja tycker de e så tråkigt >,< dom bilderna ja gjorde så på förr har ja skrotat =P