Running horses
Det var ett tag sedan jag gjorde denna. Jag gjorde den inte i ett svep, utan plockade upp den lite då och då och gjorde lite åt gången.
Jag tänkte jag skulle publicera den här i dag. Hoppas ni gillar den.
Själv tycker jag att den är lite spännande med flickan som smyger upp på vinden och hittar den här märkliga boken.
Boken heter Running horses.
Till den här bilden har jag använt stockbilder från
dreamstime.com
depositphotos.com
Lorie Davison
Om någon är intresserad av att använda någon av stockbilderna jag använt i bilden så säg till så ska jag leta upp den och ge er en länk direkt till bilden.
Alla stockbilder är köpta.
Snyggt! 
Fantastisk
!!
WOW :O råkade bara hitta denna tråden då jag inte ens brukar vara på detta forumet men gud vilket underbar bild. :D HELT FANTASTISK!!!
Tack för era kommentarer! Roligt att den gillas. 
ååh, fin fin fin!!! :D
Be kind, allways
#5 Tack 
Tack Niwa 
Åh vad fin! Känslig som jag är så rann tårar när jag såg den för att den är så himla underbar!! Tårar av glädje alltså att du visar något så fantastiskt…
Hur gör man såna här fantasibilder egentligen???(när man är totalt blåbär?!)
Kram
Många Goa Kramar
Annisangel
Riktigt fin :) Jag älskar hästar, och när jag var liten så verkligen slukade jag jättemånga hästböcker och din bild får mig faktiskt och minnas lite hur det var. Man målade upp allt så klart, det kändes så verkligt allting. I för sig så gör det väll det med alla välskrivna böcker men när hästar är inblandat och man är en hästmänniska mer eller mindre så är det på ett annat sätt. Man känner hästarnas värme och puls när de galopperar fram över slätterna!
#9 Annisangel, tack så jättemycket. Roligt att du tycker om den. På frågan hur man gör bilder som denna krävs ett längre svar än jag kan skriva här. Det är ju så många olika faktorer och olika redigeringar inblandade så det skulle krävas flera tutorialer.
Men jag har fått frågan så många gånger förr och jag skulle verkligen vilja hjälpa och visa hur jag gör. Jag vet inte om det skulle gå att göra något sånt här inne på iFokus för de som är intresserade av att lära.
Har du nåt förslag? Det kanske finns något sätt.
#10 Glorious, tack så mycket för din söta kommentar. Jo visst är det många som är hästintresserade. Och hästar är otroligt vackra djur.
Det var roligt att du skrev och berättade så målande din känsla över hästböcker och bilder som du kände när du var liten.
Kanske en steg-för-steg guide som en artikelserie om hur man till exempel får in en kamel på krogen exempelvis…. kanske…. går det?????
Många Goa Kramar
Annisangel
Går det inte att ladda ner typ fraps och spela in hur du gör? :) Underbara bilder!
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#12 Annisangel, ja jo det måste ju bli något sånt eftersom det är så många olika steg att genomföra.
Vi får se. Jag får fundera :)
#13 HappyLucky, ja jag vet inte. När jag jobbar med en bild så sitter jag och provar så mycket fram och tillbaka att det nog skulle bli snurrigt. Allt går inte alltid som på räls. Utan jag ändrar och provar hit innan jag blir nöjd.
Å överskriften till det hela är Cindy-s FantasiBilder!!
Lektion 1, blir 2 och 3…. sen händer nåt och vi redigerar om det hela och vill inte ha en kamel på krogen, utan en dykare i middagssoppan, och plötsligt har vi lektion nummer 145 och inte någon förstår vart tiden tagit vägen för vi har så vansinnigt skoj!!!
Kramkram!
Många Goa Kramar
Annisangel
#15 Annisangel, ja det där låter faktiskt skoj 
#16 Ja, det tycker jag med!!
Många Goa Kramar
Annisangel