Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettphotoshop-nybörjare
Läst 291 ggr
o__O
0

Hjälp med photoshop.

Kan ingen berätta för mig hur man ändrar språk på photoshop? Jag hittar ingenting Oskyldig..

Och hur hittar man lagerpaletten? Det är ju omöjligt Haha..

joytick
0

Man kan inte ändra språk i photoshop.. vad jag vet iaf x)

o__O
0

Läste också de nue, ja får väll klara mig.. hehe

joytick
0

Man lär sig efter ett tag vad allt betyder :) Jag hade engelskt ett tag och lärde mig det sen när jag bytte till svensk version så var jag som vilsen ^^ Så jag trivs bäst i det engelska ps.

o__O
0

Hehe okej, ja börjar också lära mig. Men det är svårt att översätta alla svenska tipsen xD..

joytick
0

Tror att det ska finnas översättnings-lista här, om jag inte minns fel? Ska kolla…

IngelaS
0

Om du inte hittar lagerpaletten gå till menyn fönster och se till att det är en bock framför "lager"

joytick
0

#6 Ja där är den ju ;) Herregud jag leta ju upp den men sen glömde jag bort att gå hit igen för att länka Dåligt korttidsminne tror jag ^^

Berglund
0

När pappa installerade cs3 så vägrade han att sätta språket på svenska. Så nu har jag engelska (tur att han inte satte det på spanska, isf skulle det bli mycket bättre på spanska proven som iof skulle vara bra) Men jag klarar mig rätt bra ändå ^^ Jag blir iaf bättre på engelska

Icecold Angel
0

#9 Egentligen är det bäst att ha på engelska, när man leter turtorials och sånt.

Berglund
0

Mmm.. jag märkte det efter ett tag. :) Man lär sig mer dessutom.