Hjälp med header! Snälla :)
Hej! Jag och min kompis har startat en blogg på vimeddjur.se.
Den heter KaninKidz (kaninkidz.vimeddjur.se). Skulle vara HUR snällt som hälst om någon kan hjälpa oss med header.
Bloggen kommer vara som en skvallerblogg med failbilder, de senaste och en massa annat skojj! :D
Låt Fantasin Sätta Gränserna! Ni behöver ABSOLUT inte använda alla bilderna. Jag skickar med ganska många! :) Skulle vara jättetacksamt för hjälp! :)
hehe några bilder är bara failbilder som är roliga att ha ifall ni vill! :D

Om ni vill ha fler bilder så säg bara till! :D :D
<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3
Några bler bilder :D

<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3
Hejsan
Jag är ledsen men jag hinner tyvärr inte. Jag har jobb jag måste ta hand om. Både bokomslag och andra bilder som måste bli färdiga.
Hoppas någon annan kan hjälpa dig. Det händer att jag hjälper till ibland här inne med bilder, men då är det snabba saker.
Hoppas du förstår.
Kram
Cindy
Ingen??
Kan även skicka bilder på en kanin som t.e.x hoppar om ni har en ide men inte rätt bilder! :D
Jaha! Ska göra det :D
Putt!