Måla porträtt
Jag lånade en bild, använde endast kontuerna från bilden till mitt lilla projekt. Tänkte jag skulle öva på att måla människor.
Jag vet håret blev inte särskilt bra, jag gjorde om det en gång helt, men sedan gav jag upp med det.
Tänkte låna ett riktigt foto och måla det som nästa project. Öva och försöka göra det ännu bättre än denna bilden!
Vad tycks? :S
Superbra!!
Jag tycker att du fått ansiktet jättefint! Och ögonen är fina också.
Bra jobbat!
#1 Tack så jätte mycket, kul att du tycker det blev bra, spenderade 3 dagar på den haha!
Ja jag förstår att det tog tid. Att måla tar betydligt längre tid än att fotomanipulera en bild.
Jag skulle själv vilja lära mig måla riktigt bra. Ibland när man ser paintade bilder på Deviantart så tror man knappt att det är sant. Alla detaljer som syns som om det vore ett foto.
Fortsätt att öva på detta så ska du se att du blir riktigt proffsigt bra på det! De du lyckats göra med den här bilden är fantastiskt bra tycker jag!
#0 - Dunderbra ju! Vad underbart att kunna måla så bra som ni gör! Inspirerad blir jag i alla fall av era alster! Tack!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Imponerande måleri. Jättesnyggt, speciellt ansiktet.
#3 tack så jätte mycket, jo jag har övat och övat. och nu när det är sommarlov har jag massor av tid. Min pappa är jätte grym på att måla så lite har jag ärvt, men för mig har inget kommit naturligt utan jag har fått öva upp allting och herregud vad lång tid det tar. Men det är ju kul så man kämpar på ^^
Jag vill lära mig måla så att det ser verkligt ut, och till slut kunna måla från huvudet, lägga till extra detaljer som smycken och hårspännen och liknande för att sedan kunna måla heal kroppar :D
#4 Tack så jätte mycket! :D
#5 tack !! :D