Gammal tom cruise?
Okej de verkar som en del tycker att mitt blod tema och mörkt o sånt börjar bli lite uttjatat så ja börja me ett nytt projekt , att få tom cruise se gammal ut O,o jag jobbar fort på de men så här kom ja ikväll…. utan o finslipa på detaljer men känns som ja e påväg sakta men säkert xD
Och ögonbrynen ska ja fixa bättre sen >,<
Mer rynkor :D
som sagt de är påväg =P ja orkade inte mer ikväll xD
Det ser mer ut som han just klivit ur en stor frys med rimfrost i skägg & mustasch :)
Vi väntar med spänning på fortsättningen Mackan, tror detta kommer bli en (f)rysare ;)

:)
Tom Cruise gammal? Skall bli spännande att se.
Men jag varnar alla , detta kan bli ett misslyckande O,o

naw va elaka ^,^
klaga inte på musen , ja sitter me en hp laser mus som scrollen e helt cp på , och ingen musmata ^,^

Hehe, skyll på mig bara, gör det! ;)
Rätt bra resultat för övrigt :)

Kom ihåg - brosk slutar inte växa! …för att han ska se gammal på riktigt ut får ni förstora öronen lite :)
Nu åldras han med en väldig fart. Innan veckan är slut så ….

#13 Jämför med originalet så ser du att Öron och näsa växt lite :D

#10 Nää musen får man aldrig klaga på :D
han bliv lite billy bob thornton och sean connery lik :P men e ju bara för att jag e den enda som inte tycker hans ka ha hår kvar :P
Sedärja, nu börjar det ta sig.
Velsan din är ju bara kalasbra, way to go dude!
så går det när man har tråkigt, sånt här ser man ju som en utmaning och en chans att testa nått nytt :D så man lär sig ju. Å btw jag e ingen "dude" :P jag e flcika ju

Höhö jag tycker han blev lik Burt Reynolds :D, snyggt
haha det blev han faktiskt :)

#15, ja det har du ju rätt i! Sorry :)
#20 Ooops, sorry, wont happen again :)
Kan vi inte ta Rolf Lassgård istället och göra om honom till en tjej 
nu börjar jag gråta , satt i ungf 2 timmar igår o var nästan klar , kan ALLA gissa vad som hände med min dator då ? >,<
#26 Det kom upp en stor dialogruta med texten "GODNATT MACKAN" och sen gick den också och la sig :)

Marcus, det finns ngt som heter "spara" faktiskt :P
jobbigt när sånt händer :P
#27 ungefär , kom upp "detta pogram svarar inte"
#28 och de tror du ja har tid me fredrika ?
#29 OH JA !

Spara är ngt man måste ha tid med i photoshop. Om du inte vill att bilderna ska gå förlorade förstås. Och jag vet att du har tid Marcus. Du gör ju inte mkt annat än att sitta på bildredigering, photoshop, lyssna på musik och spela gitarr. Inte för att vara sån, men har jag fel? =P

Jag tror Mackan har förstått att han ska spara, höhöhö