Stallet.se, min stallplan.
Jag har suttit i flera timmar och påbörjat en stallplan till mitt stall på stallet.se. Jag har läst mig till att det inte bara är jag här på bildredigering ifokus som håller på med s.s. Tänkte att jag skulle visa lite hur min stallplan ser ut :) Kritisera gärna så att jag vet vad jag ska göra bättre. För dig som har stallet.se så säljer jag stallplaner för ca. 1000 - 1500sp ifall du skulle vara intresserad. Jag heter "supows" på stallet.se. (Denna stallplan (Är gjord i Photofiltre) HADE jag på bud för ett tag sedan, så den är relativt ny)

Observera att jag sparade den i GIF. (Då blir det "pixligt")
kan du inte göra åt mej ? 
Stall Bråna

Haha, visst :D Men jag tar betalt :$ Jag kan lägga in en senare som du kan få gratis!
japp :D. meen. kostar det stallpengar eller ? :D
Stall Bråna

aa :) Vad heter du på stallet.se? Jag kan mejla dig där.
_pinewood
Stall Bråna

Åh vad fina saker ni gjort i den här tråden!!! :)
jag kan ev. fixa designer efter helgen :)
Jättefint =) Jag har ett stallet.se konto, men är väldigt sällan aktiv där.

visst är den fin??

#17: Jag kan göra en design till dig :) Kolla in mitt stall Wolga
#0. Jag har en ny nu som heter HeliCoil :)
Stall Bråna
Vad för storlek ska man ha på bilden innan man börjar måla? : P Både stallplan och design?

För det första,bildredigering är inte stallet.se ta upp detta på stallet.se istället!
Kan någon göra en stallplan till mig??? Heter andrismooizz på stallet
Har haft stallet.se en gång i tiden :P väldigt gammalt..
Ludde_vero heter jag där. så Hallon_berget fick min kompis :P
Men har gjort designer och stallplaner:)
Satt i evigheter och gjorde sånt förr :o
Sorg är kärlek som blivit hemlös
#24 det är en hemsids där man lägger upp bilder på sin profil sida som kallas för designer.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
25# nääe lite mer oxå xD
24# det är en hemsida där man har virtuella djur, hästar och kaniner,katter & hundar :) man kan ställa ut dom och vinna priser, man kan oxå göra stallplaner ( t.ex en bild på sitt "stall" ) och designer med en egen presentation ;p och så finns det så mycket mer att du inte ens kan drömma om det xD
det är en bra sida om du är häst och grafik/foto-intresserad :D
26# och rollintresserad