The Nest
Den här är kanske lite galet rolig men lite scary samtidigt.
Det var en hel del jobb med att klä fåglarna. Men det var bara att bita ihop.
Alla stockbilder jag använt kan ni se i den här länken i beskrivningen under bilden
Fantastisk bild! :D Fattar inte hur du får till det så bra! Särskilt ugglan där tyckte jag var stencool, han är min nya idol tror jag. ;)
#1 Tack så mycket för din kommentar! Roligt att du gillar bilden. Jo den tog ju lite tid att göra pga alla detaljer som skulle in i bilden. Man får inte ha bråttom :)
Wow, helt otroligt! Jag skulle jättegärna se hur du arbetar. Typ en snabbspolning av hur du arbetar med en bild, det vore himla intressant! Förstår att det tar lång tid med såna här bilder!
#3 Jojsan, ja du skulle nog bli galen om du såg en snabbspolning av en sån film för jag har dåligt med struktur när jag jobbar med en bild.
Jag ändrar hit och dit många gånger om. Jobbar med många delar samtidigt i en enda röra haha.
#4 Haha, jo jag förstår det. Men jag tror det skulle vara intressant ändå :)
#5 Jojsan, haha ja jag också faktiskt
Då skulle jag själv få se hur korkat jag jobbar. Men jag kan liksom inte göra en sak i taget. Eftersom alla detaljer måste stämma in i färg, kontrast, skärpa osv så blir det lite så att jag måste gå tillbaka och göra ändringar på vissa objekt och även på bakgrunden.
Men jag har tänkt göra en tutorial till er som är intresserade så fort jag får tid över. Men då tar jag inte upp en massa ändringar utan skriver den efter den färdiga bilden.
#6 Jo, jag förstår det :P Jag går också tillbaka och gör småändringar hela tiden när jag jobbar med en bild så förstår hur du menar :)
Kul! :)
#7 Jojsan, ja då förstår du vad jag menar