Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etiketttidskrifter-referenslitteratur
Läst 376 ggr
Jenya
0

Kreativiteten fortsätter ;)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Men jag varnar spindelrädda att det faktiskt är en spindel med i bilden.

Emely
0

…tack! :) Jag får kisa när jag öppar den antar jag (vill ju se!) ;)

Edit: Nej, det såg jag genom ögonfransarna att det var alldeles för många ben för att titta ordentligt. Attans!

Jenya
0

#  typiskt, hehe ska jag berätta en hemlighet?

Jag är spindelrädd, som attan! så att först leta upp rätt bild och sen sitta och arbeta med den nära inpå var lite creepy hehe ;)  men men jag visste att idén inte skulle lämna mej ifred innan jag gjort den så, det blev så. det hade inte varit samma sak med en snigel istället. (fast jag funderad ett tag på om jag ändå skulle ta en snigel) hehe!

Jenya
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För er som inte gillar spindlar :)

Äpple :) före..

Jenya
0
Fallande
0

Underbart äpple! Jag har nog inget mera att säga mer än att bilden är perfekt!

Mvh Sara

Petersen
0

Hur sjysst som helst, du kör snart om Anders Jensen på norritdesign om du håller detta tempo.

Jenya
0

#5 Tack Sara! :)

#6 Tack :D hehe ja man kan väl hoppas :) jag vet inte vad som flugt i mej det bara kom, massa bilder i ett svep.

Essgarde
0

Riktigt snyggt Jenya!

MVH Fredrika

IngelaS
0

Jag gillar spindelbilden, jäkligt bra gjort Jenya :)

(fast jag hatar småkryp, speciellt spindlar)

Jenya
0

#8 tack Fredrika :)

#9 tack Ingela! jag jag avskyr dem med! hehe. men det verkar som om det var lite terapi att jobba så nära inpå ändå, förr sprang jag så fort jag såg en spindel.."Bjöööööörn en spindel" brukade det låta, nu bankar jag bara dem sen var det inte mer med det. xD
efter att ha spenderat en del tid att leta fram rätt bild massa olika spindelbilder i alla former och sedan hitta en sytlig sate att zooma in på oh greja med, ja men jag e glad att jag gjorde det :) hehe!