Glad Midsommar!
Vill jag önska alla våra trevliga och duktiga medlemmar här på sajten.
Ni som tänker festa loss ordentligt - ta det lugnt med drickandet så ni inte förstör era kreativitetetsceller i hjärnan 
Själv tänker jag fira midsommar med familjen på landet, det blir "små grodorna", lotterier, sill, grillning och jordgubbstårta (ingen nubbe för jag tar bilen) 

Ha det så jättetrevligt och avkopplande allihop!
Mvh Ingela

Detsamma, kör försiktigt. Kom ihåg att R står för bakåt på automater, inte racerfart
Och till alla här, ha en skön och lugn midsommar

Haha! Tack desamma Ingela. Hoppas du får en trevlig midsommar. Och alla ni andra också förstås
MVH Fredrika

Många tack för midsommarhälsningen.
Bildredigeringen är en väl och fungerande sida som det alltid är roligt att besöka.
Många vänliga hälsningar från Bertil på Öckerö.
Trevlig midsommar :)
Själv ska jag till stugan och fira. Blir ingen nubbe för mig heller för jag får inte ;)
Glad Midsommar

Glad midsommar hälsar även jag utifrån Styrsö!

Ha en trevlig midsommar till era alla

Glad och trevlig midsommar
önskar jag er allla
Kristin

#0 hehe jo inget alkohol var fixat för våran del då vi skulle hem till örebro igen efter en två månaders vistelse i falkenberg. men när vi kommer hem så har vi mer alkohol än mat i kylen, visar sej att grannen/kusinen fyllt på åt min pojkvän tills hans födelsedag men eftersom han inte kom hem då så stod det här och väntade.
Och nej jag ska hålla hårt i de kreativa cellerna, de får ej fly sin kos ännu, hehe ! skänt att vara hemma igen i alla fall! jag ska njuta som bara den i morgon! nu är jag bara dödstrött, efter att ha varit i full fart hela långa dagen.
Glad midsommar på er allihopa!
glad midsommar så här på kvällskvisten =)