Tävlingar!
Hallå! Vore det inte dags med lite mer tävlingar? Det var ju igång med tävling en gång i veckan förut, varför har detta inte fortsatts med? vore väl roligt!
Ja det är roligt med tävlingar.
Dessvärre har det väl känts som att intresset inte varit så stort.
Men det var roligt att du tog upp det här med tävlingar, så då passar jag på att fråga dig vilken typ av tävling du skulle tycka var rolig?

Det är tävling då och då, men intresset för tävlingar går upp och ner. Vi har försökt att ha månadstävling, men det stupade på att röstningsfunktionen inte fungerade på iFokus då.Ska kolla upp om den funkar igen som den gjort innan.
Jag "kapar" din tråd lite och slänger ut frågan: vad för sorts tävling/ar vill ni ha?
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Jag ska ta upp det med Anders, så får vi se. Det är en bra ide!
Jag skulle vilja ha tävlingar, kanske som det var förut. typ en i veckan eller en varannan vecka? Så man kunde rösta på söndagen. Men jag tyckte de teman som var var rätt tråkiga. Det var nästan bara en massa porträttbilder. Kanske kan det vara en röstning inför varje tävling också på vad för slags tema folk vill ha?

Kul att ni efterfrågar tävlingar!
Det har varit svårt att få till tävlingar som funkar över tid. Jag tror mest på enskilda teman då och då, men det kan vara värt att pröva något som håller på över längre tid.
Jag ska fixa till en jultävling under kvällen.
Med tävling över tid får jag återkomma om upplägget, men iden om att rösta fram teman är bra, då får man ju tävla med de bilder man vill. Ska lägga upp en tråd om önskemål om teman också och se vilka förslag som kommer in.
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom