Photoshop CS3
Finns det någon som har det? jga fattar nämligen nada :P

Här finns en länk med tutorials;
http://movielibrary.lynda.com/html/modPage.asp?ID=327
Rekommenderar dig att köpa en bok också. Bästa sättet att lära sig är att titta på tutorials, köpa en bok och träna på egna bilder alternativt ta en snabbkurs (finns flera företag som har)
Mvh Ingela

Okej, tack Ingela

Men finns böcker på svenska?

Jag tror photoshop cs3 för digitalfotografer är på gång men vet inte vilket datum den släpps (Scott Kelby)
Har för mig att Bertil (Adobe) har beställt den, kanske han kan säga om han läser det här?

Har också beställt den, inget leveransbesked ännu

Visst har jag beställt, men ingen leveranstid är satt. Får nöja mig med den engelska versionen, som är på väg från USA.
Bertil

Okej :)
Men vet någon om man kan animera i CS3?
Jag lyckas inte med det :'(

Vanliga CS3 har ingen animation, däremot CS3 extended, som är mycket dyrare.
Vill du göra animationer är tex Flash ett utmärkt program.
Vänta nu, visst har CS3 anim-funktionen, den har ju funnits i flera år nu. Du menar inte den "riktiga" videoredigeringen nu när du pratar Extended Pelle?
Kolla under menyn "Window" - "Animation". Enklare anims funkar hur bra som helst att knyckla ihop med det t.ex.

Jag har hittat animeringar men dessvärre bli det bara samma animeringsbild hela tiden :(
Jag googlade fram ett simpelt exempel du kan kika på:

Tack :)

Way to go Berglund!

:) Jepp, snart kommer hela min bildmapp vara full av animationer (stavar man det så?)

Photoshop CS3 för digitalfotografer släpps 2007-08-31 (på svenska).

Okej, det dumma är, jag tror inte att vi har råd :P Men skitsamma (ursäkta)

Erm så du köper ett program för flera tusen men lägger inte ut en hundring eller två så att man lär sig använda programet. :)
#18 hm låter som mej när ja köper spel =) (fast ja kanske inte lägger flera tusen på ett spel då men ändå)

Jag trodde att det var det svenska photoshop cs3 det var därför. :P
Fastän jag lär mig hellre själv med hjälp av andra :P
Trodde det var svenska CS3? Menar du att du har lagt ut flera tusen kronor utan att riktigt veta vad du köpt?
För det är väl inte så, hemska tanke, att du kör med en kopia?