Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettköp-sälj
Läst 1384 ggr
pernillaa
1

Ska köpa och sälja ritplatta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Jag har en Wacom Bamboo Fun pen and touch och är inte nöjd riktigt. Den är väl kanske ca 3-4 år gammal och egentligen inget fel på men jag får inte ordning på inställningarna av någon anledning. Kanske främst för att jag INTE ALLS kommer åt inställningarna. Hehe.

Nä men jag går en kurs nu där jag använder många adobe program och är beroende av en bättre och är väl inne på en Wacom Intuos 5 medium.
Någon som använder den och kan ge någon sorts recension vad ni tycker är bra och dåligt med den.

Sen undrar jag vad ni skulle sätta för pris på en platta som min? Det enda felet på den är en repa på själva ramen som inte har någon som helst betydelse i hur den fungerar. Det ser bara inte så himla snyggt ut om man är petig. Det syns ju att den är använd givetvis.

Minns inte vad den kostade då min familj köpte den och vet inte var kvittot och garantin är men vi ska flytta inom 2 veckor och då kommer det säkert fram.

Någon som är intresserad av att köpa den?

Plattan på bilden är den faktiska plattan.
Man kan ana den långa repan i nedre vänstra hörnet på plattan. Ända från kanten och nästan halvvägs.

Ha en bra dag! // Pernilla

Niklas
0

Om det är en sån här kan du se priset:

Wacom Bamboo Fun & Touch Small

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

pernillaa
0

Tack ska du ha Niklas. Jo det är en sån. =)

Någon intresserad?

Kanske en bra och billig julklapp till någon… ^^
Det syns som sagt att den är begagnad men den fungerar annars jättebra. Jag hade som sagt problem med inställningarna men jag fick något fel i datorn som jag inte kunde fixa. Kommer man inte åt inställningarna är det svårt. Enda felet var att den trodde jag högerklickade så fort jag satte ner pennan så det blev svårt att rita med den.
Installationsskiva och instruktioner finns givetvis.

Ha en bra dag! // Pernilla