WIP - Homless
Jag håller just nu på med en bild som jag kallar för "Homless".
Är inte riktigt klar med den & jag undrar om någon kanske skulle vilja ge mig lite tips på hur jag ska utveckla den :)
Länkar på stockbilderna kommer när bilden är klar :)
Jag använder mig av GIMP 2.8.0.
Den är inte så avancerad eftersom att jag är inte så duktig på redigering, utan jag har mest målat i GIMP. "Modellen" eller katten på bilden har jag själv tagit & den är överexponerad, jag vet. Men jag ville verkligen ha med min lilla kisse.
// Ronja
Personligen, tycker jag den är lite för mörk, speciellt i högra hörnet.. Men annars är det en fin bild :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Okej tack! :)
Ja den är kanske lite för mörk? Jag ska testa att göra den lite ljusare :)
Den blev bra :) Budskapet kanske också ska vara lite starkare, men det är ju hur du själv vill ha de :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Jag kan testa & se om det blir bättre!
Haha jag tar åt mig av alla tips jag får ;)
Jag kan inget om redigering men skulle vilja ändra lite på formuleringen i texten.
Ta bort "the" framför Christmas Eve. Jämför "Julaftonen" kontra "Julafton" på svenska.
"On" the cold streets istället för "at".
Why not make a "difference" istället för "change".
Annars jättefin. Gillar budskapet i den!
Okej tack! :)
Vad fint :D
You can't make a rainbow without a little rain
#8 Tack! :)
#9 hur går det föresten? har du gjort nått mer med bilden? ;)
You can't make a rainbow without a little rain
Nej jag har lixom fastnat ^^ Vet inte vad jag ska göra mer haha :)
Men den är typ klar, för jag vet inte vad jag ska göra med :)
Kna lägga upp den senare!
Måste bara fråga hur du lärde dig detta? :P Har du några länkar/videos som du va på? :P
/ J
Haha nej jag har bara klippt & klistrat hahah ^^
#13 Okejj :P
/ J