Redigera en snödrottning?
Jag la till två overlaylager ett i en ljusgrå ton, och ett i en gråbrun ton.
Ökade contrast och minskade brightness
Mvh Annika - Registrerad uppfödare av gerbiler
kika gärna in på Disyertos hemsida
#3 Det vart jätte bra, fast tyckte klänningen vart lite för röd för min smak. Overlayer, är det man lägger till nere i lagerrutan? La du bara på grå färg sen och minskade idensiteten? Eller hur gjorde du?
Ja la på ett nytt lager med färgerna #cacab5 och #a39881 gjorde sedan dem till overlay i runtan där det står normal från början :)
Ja la till just de färgerna för att minska blåtonen i bilden. Jag brukar göra så för att minska på en annan färg, sedan gjorde jag inte mitt allra bästa men…håller med om att klänningen blev en aningen lite för röd :)
kanske så här istället
ingen enorm skillnad, men klänningen känns inte fullt lika skrikig längre
Den sista är jätte fin :) Ska testa och se om jag lyckas få samma resultat
Tänkte också testa lite :P Har gjort 2 olika redigeringar i 2 olika program :P
Här är bild 1, tyvärr kan jag inte förklara så bra hur jag har gjort :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Bild nr 2. Med lite mörkare klänning då jag läste att du inte gillade de så mycket :P Inte hellt nöjd med denna, kanske testar jag på att ändra lite mer sen :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Berätta gärna vad du tycker :P
/ J
Lekte lite med din bild!
jag tog och lade en lagermask på din kompis, så jag bara ändrade bakgrunden och gjorde den lite mer likt skymning i skogen.
ljusade upp din kompis en aning….
sen eftersom hon tittar upp mot skyn lade jag till en svag nyans av månsken som träffar henne i ansiktet.
i övrigt väldigt fin bild som original.
Mvh MrHansson
#12 är ju hur fin som hellst, Hur har du gjort den så? har försökt men inte kunnat komma på hur man gör!
Ni alla har varit jätte duktiga och gjort fina bilder. Jag har suttit stundvis noch pillat på olika bilder från samma tillfälla. Men jag är totalt talanglös på ps XD