Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etiketttidskrifter-referenslitteratur
Läst 491 ggr
baziq
0

Vad tycker ni om den här bilden.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var ärliga, vad tycker ni om, idén eller retucheringen? det jag har gjort är att jag skapat panorama och sen lägt till duplexfärg+ kurvor och nivåer för kontrast. jag har tänkt skicka in den här bilden till en tävlig och innan dess vill jag veta vad ni tycker. som sagt var ärliga

AndersT
0

Tycker det är en riktigt snygg bild. Gillar denna. Där jag sitter ser de mörka delarna för mörka ut; i bildens nederkant och vid vattnet upp mot skogspartierna. Annars funkar färgerna.

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

baziq
0

Tack sphinx! jag tror att det beror på din skärm, för på min laptop och på min stationära ser det bra ut. hoppas jag :P

Christoopher
0

Vissa delar får jag hålla med om att de är för mörka - och då är det inte min skärm :) Hur som helst rätt schysst foto. Möjligen att du behöver räta upp horisonten lite (?)

Adobe
0

Gillar den bilden och de lösningar du valt.

Bertil

baziq
0

stort tack christoopher och bertil. ska fixa till det lite innan jag skickar in den.

pellepiano
0

Väldigt lyckad bild. Stämningsfull så det räcker och blir över.

Icecold Angel
0

Jag skulle hemskt gärna se orginalbilden, inna jag säger nåt ^^,

oldflattop
0

jag kan inte annat än att hålla med ala andra; mycket snyggt.

Men precis i vågorna vid personen, till vänster ser man en kant, eller tar jag fel?

andmag
0

Jo jag såg den oxo, annars är det en riktigt fin bild.

Puma77
0

Jag såg kanten med men gillar bilden i sig kanonmycket. Det är något speciellt med den som tilltalar mig. Någon mystik kanske.

//Pia

[tiiia]
0

härlig

baziq
0

stort tack alla. jag såg inte ens kanten. det är en panorama bild så det kommer nog därifrån. återigen TACK!