Blomma som går sönder
Första gången idag som jag lite mer seriöst testade att manipulera en bild. Har tidigare inte gjort så jättemycket(tycker jag själv). Med det blev "Fly apart image" .
Är inte helt nöjd men det var ju bara första gången jag gjorde något så avancerat.
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/

Det är en början! Jag gillar ju sådana här ideer och förstår att du har lagt ner en del arbete på bilden. Resultatet är OK tänker jag. jag tror att ett annat objekt ger ett annat resultat, den blomma du valt kan vara svår att få bra med den iden. kanske det går att förstärka effekten genom att du har skuggor bakom delarna. Men jag vill se mer!
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Tack så mycket AndersT. Ja det blir annorlunda med andra bilder men jag tog i princip första bästa/enkalste som jag hitta i mapparna :P Ja så fort jag lärt mig skuggning kan jag nog få till det också :P
Har testat göra en till med en människa men vet inte om jag får lägga upp den än, har inte hunnit prata med modellen :P Men Ja fler kommer det absolut! :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Hade lite tråkigt nu och testade ännu en gång "fly apart image".
Tyckte nog den blev bättre än förra gången i alla fall, är dock ännu inte 100% nöjd. Men det blir man nog aldrig :P
/ J