Bilden är alldeles gul!
Jag hade en kattungekull med nio ungar hemma för ett kort tag sedan. Fick en enda möjlighet att få dem alla på samma bild - de sitter liksom inte stilla ;)
Som ni ser är bilden alldeles gul och jag skulle bli jätteglad om någon kan hjälpa mig att fixa till den här bilden.
Vill man dessutom skriva några rader om hur man gjort så delar jag ut en extra guldstjärna :)
Tack på förhand!
//Alexandra
Jag gjorde ett försök.
Jag använde mig av ett kurvlager där jag använde vit - svart och grå pipetten för att få bort gul sticket.
Den svarta vita pipetten på det som var vitast i bilden. Den svarta på det som var svart i bilden, och den grå på den färgen som var närmast grå.
När det var gjort försvann det gula. Men så fick de små röda katterna en konstig magenta färg på vissa delar så då tog jag Hue Saturation och tog bort magentan.
Sen tog jag color balance och fyllde på med lite röd-gul färg istället.
Den gula färgen beror väl på blixten kan jag tro. Jag är ingen expert på fotografering. Men när jag tar kort inomhus under kvällstid med blixt så blir mina också gula.
För övrigt är det en jättesöt bild! Otroligt fina katter! :)
Gjorde ett litet försök med andra bilden.
Har använt dodge & burn, maskeringslager, justerat skärpa bl a, samt rätat upp bilden och beskurit den lite.
Bättre än så här blev det inte - men jag tackar för att jag fått träna på din bild! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing