I morgon blir det spännande...
Då får vi som har sökt till Mattias kurs (bildbehandling 7,5 hp), reda på om vi kommit in eller inte.
Resultaten släpps senast kl. 14.00 i morgon på www.studera.nu
*håller tummarna* 

Kanske dags att leta reda på inloggningsuppgifterna

Jo, det vore nog lämpligt 

Jag är lite ledsen att jag inte upptäckte kursen innan ansökningstiden gick ut, men jag får göra ett försök till våren istället! Håller tummarna att ni kommer med allihop :)
Håller tummarna för er :) Lycka till!

Ingela är inte den kursen under din erfarenhet? var inte den fokuserad på grundläggande photoshop?

#5 jo, det stämmer men jag läser in alla kurser jag har möjlighet till eftersom jag jobbar mot kund och vill ha min kunskap dokumenterad (det är en bra referens för mig).
Jag ser det också som så att det är nyttigt att gå igenom grunderna, kunskap är aldrig bortkastad och alltid får man någon Aha-upplevelse 
*SUCK*
Högskoleverket verkar vara sig likt, det är inte allt som går som ett urverk där direkt. Jag har pluggat i 5 år och hittils har det aldrig funkat friktionsfritt ….
Sidan är stängd på grund av urval
Urvalsarbetet har tagit längre tid än beräknat och kommer att vara klart idag, tidigast klockan 18.00. Du kommer då att kunna söka bland utbildningar på Hitta utbildning samt logga in på Dina sidor och se ditt antagningsbesked.
Dock….tips på kurs…jag gick en kurs i Grafisk design på distans på Mittuniversitetet i våras.
Jag kan klart rekomendera den. 10 poäng , tre helger i Sundsvall resten hemma. Typografi, bildanalys, färghantering, jornalistik och så en massa Indesign ( som man iofs fick lära sig själv).
Duktiga lärare och en mycket rolig kurs !!!!!

låter intressant Kecka men Sundsvall….hujedamej va långt :(

Jag blev antagen till kursen:) Måste bara säga att jag har haft Mattias som lärare innan och han är jättebra!
Så ska jag gå en foto och en bild och layoutkurs^^ Det kommer bli skitskoj!

Jag ligger som 29:e reserv så vi får väl se om vi blir klasskompisar eller inte Cattiz :)

Grattis förresten Cattiz, jättekul att du kom in! 

Tack:) Hoppas du kommer in du med:)

Jag kom åxå in!:D Håller tummarna att du åxå kommer med Ingela:)
Någon som har pejl på vad intagnings poängen blev för de olika kurserna ?