Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettphotoshop-nybörjare
Läst 216 ggr
Dessan
0

Första försöket...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vilja ha lite åsikter om den här bilden =) Vad som är bra/dåligt osv :)

Vet inte riktigt vad man "ska" tänka på :)

Mingo
0

Jag tycker bilden är jättefin, men eftersom jag är "nybörjare" så har jag ingen aning om vad Du bör tänka på och inte kan jag se något dåligt med bilden heller. I mina ögon var den vacker !!!

Britt

Petersen
0

Helskön och vacker redigering!

Och du Britt, om det är någon som har en aning så är det definitivt nybörjare som beskådar med "oförstörda" ögon, vi andra som slackat PS sen tidig barndom är så "mättade" så vi ser inte det du ser :) Var inte blyg, bara kommentera precis som du ser det, då blir det som allra bäst Glad

Dessan
0

Tack så jättemycket för era kommentarer! =)

Jättekul att ni gillar den!

Canjang
0

En mkt bra redigering på Kaninen, men skulle man inte kunna göra den lite mera spännande. Kanske sätta en "vänd" kompis till den.

brianaand
0

Jätte fin bild.

Adobe
0

Underbar bild, helt i min stil.

Du får gärna berätta hur du gjorde. Misstänker att du använt dig av filter artistic. Men vilket?

Bertil

emmaa
0

Snygg komposition med bladen som följer sidorna för att sedan öppnas upp mot det ljusa området!

Dessan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 Kaninen? Nu är jag inte alls med, har jag laddat upp fel bild? Är det inte en blomma jag visar? :P Jag testade iallafall att sätta en blomma på andra sidan som du sa innan jag bestämde mig för att ha en enkel, jag tyckte det blev lite rörigt med 2, men kan lägga in en med 2 så får du se hur det blir =)

#6 KUL att du gillar den =D  Oj, nu kommer jag förstås inte alls ihåg hur jag gjorde. Men kanske i korta drag.

Först ändrade jag färg på blomman från röd till orange med hjälp av nyans/mättnad. Sedan gick jag in på lager och valde konstnärliga och sedan kantlinje. Sedan markerade jag bakgrunden och gick in på oskärpa sedan gaussisk oskärpa, sedan en övertoning som gör det ljusare uppe i högrahörnet.

Kommentera gärna hur det blev med den med 2, jag personligen tycker att den är lite rörig som sagt :)

Dessan
0

#7 Tack för din kommentar! Kul att du gillar den =)

mandymoo
0

Jag undrade också över kanin, var tvungen att stänga o öppna bilden igen *ler*

Jag gillar den första enkla bäst. Den andra vart inte lika "ren".

Dessan
0

#10 Hehe, ja, jag förstod ingenting :)

Jag håller med dig! Tycker den andra blir för rörig :)

Alberta
0

Tycker din tulpanbild är jättefin från början.

Jag undrade också över vad vad #4 menade med kaninen. Kan det vara kaninen Pelle på din personliga info?

Dessan
0

#12  Tack så mycket :)

Ja, det kan nog stämma :) Tänkte först att jag laddat upp fel bild, men det har nog bara blivit lite galet skrivet :)

IngelaS
0

Jag gillar också tulpanen, varma härliga färger, det ser ut som en målning. Jättefint jobb! Glad

Dessan
0

#14 Tack så mycket =)

Vad glad jag blir att ni gillar den!

Fridoliin
0

Woow, superfin :D

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.