Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettphotoshop-nybörjare
Läst 216 ggr
Dessan
0

Första försöket...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vilja ha lite åsikter om den här bilden =) Vad som är bra/dåligt osv :)

Vet inte riktigt vad man "ska" tänka på :)

Mingo
0

Jag tycker bilden är jättefin, men eftersom jag är "nybörjare" så har jag ingen aning om vad Du bör tänka på och inte kan jag se något dåligt med bilden heller. I mina ögon var den vacker !!!

Britt

Petersen
0

Helskön och vacker redigering!

Och du Britt, om det är någon som har en aning så är det definitivt nybörjare som beskådar med "oförstörda" ögon, vi andra som slackat PS sen tidig barndom är så "mättade" så vi ser inte det du ser :) Var inte blyg, bara kommentera precis som du ser det, då blir det som allra bäst Glad

Dessan
0

Tack så jättemycket för era kommentarer! =)

Jättekul att ni gillar den!

Canjang
0

En mkt bra redigering på Kaninen, men skulle man inte kunna göra den lite mera spännande. Kanske sätta en "vänd" kompis till den.

brianaand
0

Jätte fin bild.

Adobe
0

Underbar bild, helt i min stil.

Du får gärna berätta hur du gjorde. Misstänker att du använt dig av filter artistic. Men vilket?

Bertil

emmaa
0

Snygg komposition med bladen som följer sidorna för att sedan öppnas upp mot det ljusa området!

Dessan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 Kaninen? Nu är jag inte alls med, har jag laddat upp fel bild? Är det inte en blomma jag visar? :P Jag testade iallafall att sätta en blomma på andra sidan som du sa innan jag bestämde mig för att ha en enkel, jag tyckte det blev lite rörigt med 2, men kan lägga in en med 2 så får du se hur det blir =)

#6 KUL att du gillar den =D  Oj, nu kommer jag förstås inte alls ihåg hur jag gjorde. Men kanske i korta drag.