Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettredigerare-sökes-endast-medlemmar
Läst 1156 ggr
KlaraTucker
0

Hjälp med ögon!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Skulle någon vilja hjälpa mig med ögonen på lilla Karlsson på den här bilden?

Fixa glimt i ögat eller hur man nu ska förklara! :)

Tack på förhand!

Klara

<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3

KlaraTucker
0

Plus att redigera bort kopplet om du vill! :)

<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3

KlaraTucker
0

Någon snälla! :)

leemland
0

Jag förstår inte hur du menar med ögonen. :S Men kan testa ta bort kopplet senare när jag sitter vid datorn.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Matilda89
0

Jag tog bort kopplet och gjorde ett försök med ögonen också, hoppas det var så du menade :)

KlaraTucker
0

#3 Förstärka ögonen och göra att dom lyser upp mer/ger mer uppmärksamhet eller hur man nu ska förklara. Hoppas du förstår! :)

#4 Åh tack så jätte mycket! De blev jättefint värkligen! :D

alexz_87
0

mitt försök, tog bort kopplet, ljusade upp ögonen och lade till ett blänk och la på lite mer kontrast på bilden också..hoppas du blev nöjd :)

mvh Alexandra

Anna
2

Även jag provade lite, jobbade fram lite mer livfulla ögon och drog i nivåerna för att få fram ett trevligare ljus i bilden.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

KlaraTucker
0

Tack så jättjätte mycket ni!!

De vart värkligen skitsnyggt! :D Själv fattar jag ingenting om hur man gör! 😉

CamillaS
2

Gjorde också en version.
Vilket sött porträtt du har fått till. :)

KlaraTucker
0

#9 åh tack så mycket!! Jättesnyggt! :D

Ninjapig
3

Nu kommer jag väldigt sent och så här men ville verkligen testa för det var en så otroligt vacker bild! 😊

// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét

KlaraTucker
0

åå vad fin! Tack så jätte mycket! Förstår inte hur ni gör! När jag försöker blir det inte alls bra..🤪 😃

:')
0

Ville också försöka :)

KlaraTucker
0

Asså gud vad söt! Tack så mycket! :)