Hjälp med ögon!
Hej!
Skulle någon vilja hjälpa mig med ögonen på lilla Karlsson på den här bilden?
Fixa glimt i ögat eller hur man nu ska förklara! :)
Tack på förhand!
Klara
<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3
Plus att redigera bort kopplet om du vill! :)
<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3
Någon snälla! :)
Jag förstår inte hur du menar med ögonen. :S Men kan testa ta bort kopplet senare när jag sitter vid datorn.
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#3 Förstärka ögonen och göra att dom lyser upp mer/ger mer uppmärksamhet eller hur man nu ska förklara. Hoppas du förstår! :)
#4 Åh tack så jätte mycket! De blev jättefint värkligen! :D
Även jag provade lite, jobbade fram lite mer livfulla ögon och drog i nivåerna för att få fram ett trevligare ljus i bilden.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Tack så jättjätte mycket ni!!
De vart värkligen skitsnyggt! :D Själv fattar jag ingenting om hur man gör! 😉
#9 åh tack så mycket!! Jättesnyggt! :D
Nu kommer jag väldigt sent och så här men ville verkligen testa för det var en så otroligt vacker bild! 😊
// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét
åå vad fin! Tack så jätte mycket! Förstår inte hur ni gör! När jag försöker blir det inte alls bra..🤪 😃
Asså gud vad söt! Tack så mycket! :)